Klant
1-10 van 113 resultaten
Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?
Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst op 14 januari jongstleden presenteerde Adfiz de uitkomsten van het jaarlijkse Prestatie Onderzoek. “De rijkdom van de data...
De centrale klant is een eenzame klant
Omdat ik afgelopen december mijn twintigjarig jubileum bij MoneyView vierde en het einde van het jaar sowieso al uitnodigt tot terugblikken, heb ik mijn VVP-columns...
Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen
Eigenlijk was het een tijdelijke functie als controller die Roland van Kemenade tien jaar geleden had bij Verberkmoes Assurantiën in Valkenswaard. Maar van...
Energie krijgen ze ervan bij Centraal Beheer Achmea, van Lab55. Het lab blijkt een prima manier om vernieuwing van buiten naar binnen te halen. Bovendien maken...
Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?
Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...
Klant meer bij adviesvak betrekken
“Tweehonderd procent eens”, zegt Marco Gregoor, directeur en mede-eigenaar van Heilbron Assurantiën, in een reactie op de stelling dat klanten...
‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’
“Voor ons zijn klanten in de eerste plaats mensen. Mensen met een verhaal. Wij vinden het prachtig dat mensen hun verhalen met ons delen en dat wij hen mogen...
Klant centraal, klantbelang centraal, klantfocus centraal? De klant zet je niet zomaar centraal, de klant is een mens als jij en ik. Als je je oprecht kunt inleven...
De dienstverlening van grote concerns in Nederland is de laatste twintig jaar aanzienlijk verbeterd. Wie tegenwoordig een vraag of een probleem heeft, wordt doorgaans...
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...
Events
Quote van de dag

Mijn wens voor 2024 is dat we als sector met z’n allen aan de slag gaan met ChatGPT.
Enno Wiertsema (Adfiz) in maandcolumn
Stelling
Financieel dienstverleners onderschatten risico klimaatverandering.
Laatste reacties
- 01-12-2023 Daniel, zeer mooi verhaal, het actief vullen van de database...
- 09-11-2023 Wijze visie, Henk! Elkaar beter maken, samenwinnen is de beste...
- 24-10-2023 ha jullie van de Positive Finance Day waar ik me voor had geregistreerd...
- 09-11-2023 Volkomen lachwekkend natuurlijk. Een bedrijf wat inmiddels extreem...
Recente editie

VVP 5-2023 kijkt op het erf van de broer van financieel adviseur André van Luijk, die een boerenbedrijf heeft. De ondernemersuitdagingen blijken helemaal niet zoveel te verschillen. Blijf vooral ondernemen en nieuwe wegen zoeken, is de boodschap van de broers.
Actueel op de korrel gaat in op onderzoek waaruit zou blijken dat consumenten bang zijn voor de financieel adviseur. De adviseur: boeman of boezemvriend?
Verder onder meer in deze VVP: een interview met letselschadeadvocaat Coen de Koning (“Geef mensen de regie over hun eigen leven”), Juffrouw Polis, een verslag van de finale van de VVP Advies Award 2023 (gewonnen door Veldhuis Advies) en uiteraard weer de praktijkrubriek Ken je vak!.
Het katern Risicobeheer en Preventie gaat onder andere in op de vraag waar het risicoprofiel Erkend Risicoadviseur is gebleven, de risico’s van kunstmatige intelligentie en hoe de juiste strategische beslissingen te nemen.
Bekijk de inhoud