Klant
1-10 van 113 resultaten

Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?
Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst op 14 januari jongstleden presenteerde Adfiz de uitkomsten van het jaarlijkse Prestatie Onderzoek. “De rijkdom van de data...

De centrale klant is een eenzame klant
Omdat ik afgelopen december mijn twintigjarig jubileum bij MoneyView vierde en het einde van het jaar sowieso al uitnodigt tot terugblikken, heb ik mijn VVP-columns...

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen
Eigenlijk was het een tijdelijke functie als controller die Roland van Kemenade tien jaar geleden had bij Verberkmoes Assurantiën in Valkenswaard. Maar van...

Energie krijgen ze ervan bij Centraal Beheer Achmea, van Lab55. Het lab blijkt een prima manier om vernieuwing van buiten naar binnen te halen. Bovendien maken...

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?
Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...

Klant meer bij adviesvak betrekken
“Tweehonderd procent eens”, zegt Marco Gregoor, directeur en mede-eigenaar van Heilbron Assurantiën, in een reactie op de stelling dat klanten...

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’
“Voor ons zijn klanten in de eerste plaats mensen. Mensen met een verhaal. Wij vinden het prachtig dat mensen hun verhalen met ons delen en dat wij hen mogen...

Klant centraal, klantbelang centraal, klantfocus centraal? De klant zet je niet zomaar centraal, de klant is een mens als jij en ik. Als je je oprecht kunt inleven...

De dienstverlening van grote concerns in Nederland is de laatste twintig jaar aanzienlijk verbeterd. Wie tegenwoordig een vraag of een probleem heeft, wordt doorgaans...

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...
Events
Quote van de dag

Als de sector de rekening betaalt, bestaat er een heldere prikkel de kosten van het toezicht (te) laag te houden.
AFM-voorzitter Laura van Geest in FD-column
Stelling
Consumenten betalen te veel voor hun schadeverzekeringen
Laatste reacties
VVP 01-2025

"Ingewikkelde financiële keuzes moet je niet overlaten aan de Elon Musks van deze wereld", schrijft Martin Koot (MoneyView) in VVP 1-2025. AI maakt mensen niet overbodig. Ondertussen, stelt Jack Vos (Onesurance) in een bijdrage, laten insurtechs zien hoe technologie processen kan vereenvoudigen en de klantervaring kan verbeteren. De kunst is de juiste balans te vinden, waarbij in de eerste plaats de klant er beter van moet worden. De klant als baken is ook hoe het nog jonge kantoor Laurus Verzekeringen van Alex Brandenburg en Brian Gal in de markt staat.
In de nieuwe VVP uiteraard ook weer Ken je vak!, dit keer met onder meer Roger van der Linden in zijn hoedanigheid als bedrijfsadviseur: "Happy 2030! Werk jij daar al aan?" Verder ook weer de rubrieken Vrouw & Advies (met Iné Cheung van Argenta), Samen Betrokken (met Daniëlle Korten van Mackus Financiële Dienstverlening) en Het vuur van... (met Barry Vermeeren van Dazure).
In het katern Preventie en Risicomanagement laten adviseurs Marjolein Bruggeman, Christian Post, Iris van den Hout en Edwin Merks zien dat risicobeheer boven alles een dynamisch proces is. De redactie doet nogmaals een oproep het deelprofiel bedrijfscontinuïteit Erkend Risicoadviseur nieuw leven in te blazen.
Bekijk de inhoudSpecial Duurzaam Advies 2025

De VVP-special Duurzaam Advies 2025 barst uit zijn voegen van concrete praktijktips en tools om consument en ondernemer te kunnen bijstaan met duurzaam advies én om het eigen bedrijf te verduurzamen en daarmee toekomstbestendig te maken. De boodschap: duurzaamheid is here to stay en je kunt echt vandaag al het verschil maken.
INSVER, het instituut voor verduurzaming van de verzekeringsbranche, stáát, nu is het volgens het nieuwe bestuur tijd voor de volgende fase. In de special biedt INSVER ook een stappenplan en praktische tips. Samen met Adfiz beschrijft INSVER de impact van circulariteit op risicomanagement en -advies.
Uiteraard ontbreken adviseurs niet. Het Verbond van Verzekeraars beschrijft de stappen op weg naar duurzaam schadeherstel als norm. Iris van Asselt (Studio Duurzaam Wonen) beschrijft regeneratieve en circulaire opties (R-Ladder).
Bekijk de inhoud