Klant


1-10 van 47 resultaten


Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?

Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?

Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst op 14 januari jongstleden presenteerde Adfiz de uitkomsten van het jaarlijkse Prestatie Onderzoek. “De rijkdom van de data...

De centrale klant is een eenzame klant

De centrale klant is een eenzame klant

Omdat ik afgelopen december mijn twintigjarig jubileum bij MoneyView vierde en het einde van het jaar sowieso al uitnodigt tot terugblikken, heb ik mijn VVP-columns...

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen

Eigenlijk was het een tijdelijke functie als controller die Roland van Kemenade tien jaar geleden had bij Verberkmoes Assurantiën in Valkenswaard. Maar van...

De energie van vernieuwen

De energie van vernieuwen

Energie krijgen ze ervan bij Centraal Beheer Achmea, van Lab55. Het lab blijkt een prima manier om vernieuwing van buiten naar binnen te halen. Bovendien maken...

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...

Klant meer bij adviesvak betrekken

Klant meer bij adviesvak betrekken

“Tweehonderd procent eens”, zegt Marco Gregoor, directeur en mede-eigenaar van Heilbron Assurantiën, in een reactie op de stelling dat klanten...

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

“Voor ons zijn klanten in de eerste plaats mensen. Mensen met een verhaal. Wij vinden het prachtig dat mensen hun verhalen met ons delen en dat wij hen mogen...

Verras!

Verras!

Klant centraal, klantbelang centraal, klantfocus centraal? De klant zet je niet zomaar centraal, de klant is een mens als jij en ik. Als je je oprecht kunt inleven...

Digitale valkuil

Digitale valkuil

De dienstverlening van grote concerns in Nederland is de laatste twintig jaar aanzienlijk verbeterd. Wie tegenwoordig een vraag of een probleem heeft, wordt doorgaans...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...

Events

Winnen, verliezen, opstaan en weer doorgaan; de belangrijkste lessen voor (advies)ondernemers

4 maart 2021 - 4 maart 2021

Lees meer

Rijnlands denken voor Financials

22 oktober 2020 - 18 december 2020

Lees meer

Starship Advice: a great place to work

15 juni 2021 - 15 juni 2021

Lees meer
Quote van de dag
Met name de jonge generaties zijn al gewend aan het betalen voor gebruik. Het gaat ze om toegang, niet om het hebben van artikelen.

Met name de jonge generaties zijn al gewend aan het betalen voor gebruik. Het gaat ze om toegang, niet om het hebben van artikelen.

Peter Dijks (Obvion) in VVP-special Duurzaamheid & Innovatie

Stelling

Minister houdt terecht vast aan nieuw energielabel

Recente editie
Recente editie

In VVP 4 een prachtig praktijkartikel van VVP Ondernemerspanellid Bob Klijn (Herenvest): ‘Hoe de hazen lopen bij een bedrijfsovername’. Maak de juiste keuzes, schrijft Klijn. Ook in VVP 4: een katern Vermogensbeheer. “Vermogensbeheer, financiële planning en nalatenschapsplanning zijn toepasbaar bij elke klant”, zegt Ralph Geerdink (Deterink Financieel Advies). Sonja Stalfoort, expert in klantbeleving, legt uit hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden.

Financieel adviseurs Peggy van der Smitte, Barbara Stoopman en Frank Boute geven weer een kijkje in hun keuken: “In de coronasituatie is het belang van relatiebeheer alleen maar groter geworden.”

Peter Wormskamp ontmoet weer adviseurs tijdens zijn wandeling door Nederland. “Ja, er is een coronacrisis. Vooral als het gaat om de gezondheid. Tegelijkertijd gaat het met adviserend Nederland behoorlijk goed.”

“Ik wil me verder ontwikkelen als ondernemer”, licht Roger van der Linden (Van der Linden Adviesgroep en Adfiz-voorzitter) de verkoop van zijn kantoor aan de Heilbron Groep toe.

Verder in VVP 4 uiteraard alle vertrouwde rubrieken, inclusief het katern ‘Ken je vak!’.

Bekijk de inhoud
Special Duurzaamheid & Innovatie
Special Duurzaamheid & Innovatie

Verbreed uw advies! Dat is de boodschap van de VVP-special Duurzaamheid & Innovatie. Financieel adviseurs kunnen een belangrijke rol spelen bij de verduurzaming van de samenleving. Hoe? De klant investeert in zichzelf met duurzame aanpassingen, dat is de boodschap die de financieel adviseur kan uitdragen. De financieel adviseur kan letterlijk de katalysator zijn. In de special tips, tricks en tools die hierbij helpen. Adfiz zet de stand van zaken op een rij in drie actuele dossiers (verzekerbaarheid zonnepanelen, woningverduurzaming en verzekerbaarheid recyclingsbedrijven). Verder onder meer inspirerende voorbeelden van duurzaamheidsondernemers die gaan voor échte verandering, zoals verlichting op plantenenergie en melkproducten zonder dieren. De VVP-special Duurzaamheid & Innovatie is gemaakt in samenwerking met a.s.r., Bureau DFO, Duurzaamheidsprofiel, FasterForward, Figlo, Florius, de Nationale Hypotheekbond, Nationale-Nederlanden, Obvion, Scildon, De Verzekeringsanalyse, Vista, VKG en Voogd & Voogd.

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Klantgerichtheid
Special Automatisering
Special Slimmer Adviseren
Special Business Support
Special Digitale Transformatie
Special Cyber