Klant


1-10 van 45 resultaten


Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?

Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?

Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst op 14 januari jongstleden presenteerde Adfiz de uitkomsten van het jaarlijkse Prestatie Onderzoek. “De rijkdom van de data...

De centrale klant is een eenzame klant

De centrale klant is een eenzame klant

Omdat ik afgelopen december mijn twintigjarig jubileum bij MoneyView vierde en het einde van het jaar sowieso al uitnodigt tot terugblikken, heb ik mijn VVP-columns...

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen

Eigenlijk was het een tijdelijke functie als controller die Roland van Kemenade tien jaar geleden had bij Verberkmoes Assurantiën in Valkenswaard. Maar van...

De energie van vernieuwen

De energie van vernieuwen

Energie krijgen ze ervan bij Centraal Beheer Achmea, van Lab55. Het lab blijkt een prima manier om vernieuwing van buiten naar binnen te halen. Bovendien maken...

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...

Klant meer bij adviesvak betrekken

Klant meer bij adviesvak betrekken

“Tweehonderd procent eens”, zegt Marco Gregoor, directeur en mede-eigenaar van Heilbron Assurantiën, in een reactie op de stelling dat klanten...

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

“Voor ons zijn klanten in de eerste plaats mensen. Mensen met een verhaal. Wij vinden het prachtig dat mensen hun verhalen met ons delen en dat wij hen mogen...

Verras!

Verras!

Klant centraal, klantbelang centraal, klantfocus centraal? De klant zet je niet zomaar centraal, de klant is een mens als jij en ik. Als je je oprecht kunt inleven...

Digitale valkuil

Digitale valkuil

De dienstverlening van grote concerns in Nederland is de laatste twintig jaar aanzienlijk verbeterd. Wie tegenwoordig een vraag of een probleem heeft, wordt doorgaans...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...

Quote van de dag

Hoe ver gaat de natrekplicht? Moet ik iedere klant eerst aan een kruisverhoor onderwerpen?

Hypotheekadviseur anoniem op kop-munt.nl in artikel over verzwijgen studieschuld

Stelling

Tijd dat rechter zich buigt over nazorgkwestie ('financieel adviseur moet wijzen op premiedaling')

Recente editie
Recente editie

In VVP 3 aflevering drie van 'De Adviescampagne' met FVP ("Vermogen ontdoen van de rode kleur van Ferrari") en financieel adviseur Dirk Kooiman (websites voor collectieve onlinemarketing waaronder enhoenuverder.nl). Verder onder meer in dit nummer:een rondetafel met drie assurantieondernemers die hun kantoor verkochten (waaronder Michael Mackaaij), Astrid van de Bovekamp over het belang van medewerkers die de A(dvies)-factor weten te verzilveren, Ockto, Adfiz over actief klantbeheer en een verslag van het VVP Event Bijzondere Risico's.

 

 

 

  

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Inspiratiesessie Future Proof

26 juni 2019 - 26 juni 2019

Lees meer

Digital Awareness

4 oktober 2019 - 4 oktober 2019

Lees meer

Vijfde dag van het topadvies: how to be wow!

11 juni 2019 - 11 juni 2019

Lees meer