Klant


1-10 van 113 resultaten


Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?

Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?

Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst op 14 januari jongstleden presenteerde Adfiz de uitkomsten van het jaarlijkse Prestatie Onderzoek. “De rijkdom van de data...

De centrale klant is een eenzame klant

De centrale klant is een eenzame klant

Omdat ik afgelopen december mijn twintigjarig jubileum bij MoneyView vierde en het einde van het jaar sowieso al uitnodigt tot terugblikken, heb ik mijn VVP-columns...

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen

Eigenlijk was het een tijdelijke functie als controller die Roland van Kemenade tien jaar geleden had bij Verberkmoes Assurantiën in Valkenswaard. Maar van...

De energie van vernieuwen

De energie van vernieuwen

Energie krijgen ze ervan bij Centraal Beheer Achmea, van Lab55. Het lab blijkt een prima manier om vernieuwing van buiten naar binnen te halen. Bovendien maken...

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...

Klant meer bij adviesvak betrekken

Klant meer bij adviesvak betrekken

“Tweehonderd procent eens”, zegt Marco Gregoor, directeur en mede-eigenaar van Heilbron Assurantiën, in een reactie op de stelling dat klanten...

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

“Voor ons zijn klanten in de eerste plaats mensen. Mensen met een verhaal. Wij vinden het prachtig dat mensen hun verhalen met ons delen en dat wij hen mogen...

Verras!

Verras!

Klant centraal, klantbelang centraal, klantfocus centraal? De klant zet je niet zomaar centraal, de klant is een mens als jij en ik. Als je je oprecht kunt inleven...

Digitale valkuil

Digitale valkuil

De dienstverlening van grote concerns in Nederland is de laatste twintig jaar aanzienlijk verbeterd. Wie tegenwoordig een vraag of een probleem heeft, wordt doorgaans...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...

Events

Zevende Positive Finance Day

13 maart 2025 - 13 maart 2025

Lees meer

VVP Vakevent Pensioen & Vermogen

18 februari 2025 - 18 februari 2025

Lees meer
Quote van de dag
Door de veranntwoordelijkheid wettelijk vast te leggen, is de tijd van 'vrijblijvend experimenteren' met AI voorbij'

Door de veranntwoordelijkheid wettelijk vast te leggen, is de tijd van 'vrijblijvend experimenteren' met AI voorbij'

Dennie van den Biggelaar (Onesurance) in VVP

Stelling

We mogen trots zijn op de sterke financiële sector die wij in Nederland hebben.

VVP 5-6 2024
VVP 5-6 2024

Financieel adviseurs dienen zich te ontwikkelen van volgers naar koplopers. Dat is de wens van hoofdredacteur Willem Vreeswijk – op 1 december 30 jaar bij VVP - in een interview in de dubbeldikke VVP 5-6 2024.

In deze VVP kunnen adviseurs en adviesondernemers hun hart ophalen. De editie biedt volop inspiratie en praktijkinformatie. Sander van Alphen bijvoorbeeld schetst de toekomstbestendige, duurzame koers die hij vaart met GHW. De winnaar van de VVP Advies Award 2024, du Gardijn, geeft een kijkje in zijn klantgerichte keuken. Ook Ken je Vak! biedt weer veel praktijkondersteuning. Zo bespreekt Lindenhaeghe de veranderingen in box 3.

Veilig wonen begint met inzicht, stellen adviseurs Natasja Naron, Oscar Noorlag, Tim Klerx en Pieter MacLean in het katern Veilig Wonen.

Bekijk de inhoud
Special Business Innovation 2024
Special Business Innovation 2024

Zie innovatie niet als doel op zich, maar als middel om de klant beter te bedienen. En houd in al het technologische geweld oog voor de mens. Aldus de VVP-special Business Innovation 2024.

Financieel adviseurs Marc Diks (Alpina Group), Rogier Jonkman (L&B Groep) en Annelies Schoonderbeek (By Annelies) vertellen hoe zij innovatie zien en bedrijven. Jonkman: “Innovatie moet zich vertalen in klantwaarde.”

In een prikkelende opinie roept Harrie-Jan van Nunen (Veldsink Groep) op om als adviseur goed te blijven kijken wie innovatie nu eigenlijk dient: de adviseur (en daarmee zijn klant) of de aanbieders zoals verzekeraars.

Verder in de special bijdragen van onder meer Adfiz, AFM (‘Embedded finance laat meerwaarde adviseur onverlet’), CGA en onderzoeker Fred de Jong (‘Anders kijken naar financieel advies’). Het Verbond van Verzekeraars gaat in op het Digitaal Paspoort Verzekeren.

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Business Innovation 2024
Special De Waarde van Advies 2024
Special Duurzaam Advies
Special Digitale Innovatie
Special Financieel Vitaal
Special Actief Klantbeheer 2022
Special Samen Sterker / Innovatie 2022
Special Fusies & Overnames 2022
Special Adviesvak als cruciaal beroep
Special Duurzaam Adviseren
Special Business Support
ARAG-special Vertrouwen op het recht
Special Bijzondere Risico's
Special Verzekerd van je huis!