VVP 13 november 2018


1-10 van 35 resultaten


Vriendendienst

Vriendendienst

Een mens kan zich vaak bedonderd voelen. Trouwe klanten worden nog zelden in het zonnetje gezet. Bedrijven als Bol.com of Nespresso begrijpen dit vaak wel. Als je...

Klant profiteert van overnames

Klant profiteert van overnames

“Een grote omzet opent meer deuren dan een omzet van een paar miljoen.” Dat is eenvoudig gezegd de ratio achter de overnames die Heilbron pleegt, aldus...

Een lesje leren...

Een lesje leren...

Je bent rasondernemer, je onderneemt met hart en ziel en toch gaat het fout. Achter elk faillissement gaat een persoonlijk drama schuil en uit elk faillissement...

Verzekeraars, kies voor de klant

Verzekeraars, kies voor de klant

Normaal ben ik niet zo van het klagen. Zie persoonlijk veel meer in het beoordelen van situaties, om er vervolgens iets positiefs mee doen en er een uitdaging...

Woekerpolisaffaire lag al op de loer

Woekerpolisaffaire lag al op de loer

Het verwijt aan de levensverzekeraars in de woekerpolisaffaire is, dat ze veel te hoge kosten rekenden in hun beleggingsverzekeringen. Wat daar ook van waar is,...

Annelies Schoonderbeek: mensen helpen

Annelies Schoonderbeek: mensen helpen

Uit VVP 07 - 2018: zeven vragen aan: Annelies Schoonderbeek (By Annelies, Zwolle) 1. Wat drijft jou als adviseur, wat maakt jouw vak uniek? Het willen helpen van...

Prachtig nieuw verdienmodel

Prachtig nieuw verdienmodel

De financiële crisis kreeg geen vat op KOK Advies. Het kantoor had tijdig de bakens verzet, onder meer in de vorm van verbreding van het aanbod. “De financieel...

Digitaal portaal ondersteunt advies

Digitaal portaal ondersteunt advies

Via de Veldsink Academy bewaakt Veldsink Adviesgroep de kwaliteit van advies. De uitbouw van de academy is één van de vele zaken waarmee Jeannette...

Van Arena-arrest naar affectieschade

Van Arena-arrest naar affectieschade

(artikel Partner in Kennis door Turien & Co.) U kent hem vast nog wel: het Arena-arrest. Voor het dagelijkse vervoer van en naar de Amsterdam Arena heeft de...

Het vuur van... Manon van der Poel (Fiew)

Het vuur van... Manon van der Poel (Fiew)

Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag hun klanten het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van…’ zet VVP deze mensen...

Events

Winnen, verliezen, opstaan en weer doorgaan; de belangrijkste lessen voor (advies)ondernemers

9 februari 2021 - 9 februari 2021

Lees meer

Starship Advice: a great place to work

7 oktober 2020 - 7 oktober 2020

Lees meer
Quote van de dag
Tijdens coronacrisis spreek ik klanten vaker dan normaal

Tijdens coronacrisis spreek ik klanten vaker dan normaal

Adviseur Addy Nobel in VVP 2

Stelling

Juist oordeel Kifid-commissie van Beroep: adviseur hoeft niet te wijzen op algemene premiedaling ORV

Recente editie
Recente editie

Enkele nieuwe rubrieken in VVP 2: Volmachtbedrijf Centraal in samenwerking met de NVGA en Startup in samenwerking met VKG. Uiteraard aandacht voor corona: bedreiging of kans? Als altijd ook weer veel praktijkinfo (onder meer van adviseurs Frank Boute, Peggy van der Smitte en Barbara Stoopman in Uit de praktijk) en ondernemersinspiratie (waaronder 'Hoe innovatief is uw organisatie?'). Ook in VVP 2 het katern 'Advies op afstand'. Met concrete tools. Independer gaat in op haar robo-advies bij hypotheken.

Bekijk de inhoud
Special Digitale Transformatie
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Klantgerichtheid
Special Automatisering
Special Slimmer Adviseren