VVP 13 november 2018


1-10 van 35 resultaten


Vriendendienst

Vriendendienst

Een mens kan zich vaak bedonderd voelen. Trouwe klanten worden nog zelden in het zonnetje gezet. Bedrijven als Bol.com of Nespresso begrijpen dit vaak wel. Als je...

Klant profiteert van overnames

Klant profiteert van overnames

“Een grote omzet opent meer deuren dan een omzet van een paar miljoen.” Dat is eenvoudig gezegd de ratio achter de overnames die Heilbron pleegt, aldus...

Een lesje leren...

Een lesje leren...

Je bent rasondernemer, je onderneemt met hart en ziel en toch gaat het fout. Achter elk faillissement gaat een persoonlijk drama schuil en uit elk faillissement...

Verzekeraars, kies voor de klant

Verzekeraars, kies voor de klant

Normaal ben ik niet zo van het klagen. Zie persoonlijk veel meer in het beoordelen van situaties, om er vervolgens iets positiefs mee doen en er een uitdaging...

Woekerpolisaffaire lag al op de loer

Woekerpolisaffaire lag al op de loer

Het verwijt aan de levensverzekeraars in de woekerpolisaffaire is, dat ze veel te hoge kosten rekenden in hun beleggingsverzekeringen. Wat daar ook van waar is,...

Annelies Schoonderbeek: mensen helpen

Annelies Schoonderbeek: mensen helpen

Uit VVP 07 - 2018: zeven vragen aan: Annelies Schoonderbeek (By Annelies, Zwolle) 1. Wat drijft jou als adviseur, wat maakt jouw vak uniek? Het willen helpen van...

Prachtig nieuw verdienmodel

Prachtig nieuw verdienmodel

De financiële crisis kreeg geen vat op KOK Advies. Het kantoor had tijdig de bakens verzet, onder meer in de vorm van verbreding van het aanbod. “De financieel...

Digitaal portaal ondersteunt advies

Digitaal portaal ondersteunt advies

Via de Veldsink Academy bewaakt Veldsink Adviesgroep de kwaliteit van advies. De uitbouw van de academy is één van de vele zaken waarmee Jeannette...

Van Arena-arrest naar affectieschade

Van Arena-arrest naar affectieschade

(artikel Partner in Kennis door Turien & Co.) U kent hem vast nog wel: het Arena-arrest. Voor het dagelijkse vervoer van en naar de Amsterdam Arena heeft de...

Het vuur van... Manon van der Poel (Fiew)

Het vuur van... Manon van der Poel (Fiew)

Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag hun klanten het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van…’ zet VVP deze mensen...

Quote van de dag

We krijgen een periode met extreem warm weer. Dit heeft een relatie met #klimaatverandering. Immers, als het warmer wordt (en dat doet het al), dan krijgen we ook vaker extreme #hitte. Het @KNMI heeft dat jaren geleden al uitvoerig uitgezocht.

Weerman Gerrit Hiemstra in tweet

Stelling

Verleng looptijd alle aflossingsvrije hypotheken naar 75 jaar

Recente editie
Recente editie

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken en zich meer te richten op het wegnemen van zorgen bij consumenten. Een belangrijke conclusie uit het ‘Trendonderzoek klantgerichtheid verzilveren 2019’ onder zowel adviseurs als consumenten van Fred de Jong in samenwerking met Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) en Susan Visser (Zeker Susan). In VVP 4 van 9 juli is er volop aandacht aan dit voor adviseurs belangrijke onderzoek dat in opdracht van VVP, DELA en Scildon werd gedaan ten behoeve van de Dag van het Topadvies. VVP 4 staat dan ook weer boordevol tips, best practices en inspiratie voor adviseurs om hun pole position nu en in de toekomst nog beter te verzilveren.

Bekijk de inhoud
Special Automatisering
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Normal is over, de documentaire

10 oktober 2019 - 10 oktober 2019

Lees meer

Dive In 2019

24 september 2019 - 24 september 2019

Lees meer

VVP Vakevent Inkomen

25 september 2019 - 25 september 2019

Lees meer

Positive Finance Day 2019: Gewoon... Doen!

31 oktober 2019 - 31 oktober 2019

Lees meer

Digital Awareness

4 oktober 2019 - 4 oktober 2019

Lees meer
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering