VVP 2 juli 2019


1-10 van 33 resultaten


Adviesbureau Robbe winnaar Advies Award 2019

Adviesbureau Robbe winnaar Advies Award 2019

Adviesburo Robbe uit Oosterhout heeft de Advies Award 2019 gewonnen. Paul Robbe ontving de Award en de bijbehorende bloemen en champagne tijdens de vijfde VVP...

Aansluiten bij veranderende verwachtingen consument

Aansluiten bij veranderende verwachtingen consument

Het intermediair heeft een goede uitgangspositie om de vertrouwenspersoon van de consument te zijn, maar of dat ook een toppositie is valt te betwijfelen. Zo is...

“Ik heb geen klanten”

“Ik heb geen klanten”

Welkom en afscheid bepalen veel en veel meer gastvrijheid dan het product. Dat was een van de eye openers die Esther Reinders meegaf in de kennissessie die zij...

Ga voor genoeg

Ga voor genoeg

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering ook verzilveren? Natasja Naron van Gabriël financiële bescherming heeft het...

Ga het gewoon doen

Ga het gewoon doen

Consumenten weten financieel adviseurs goed te vinden voor pensioenen en hypotheken. Voor andere toekomstige financiële vraagstukken is dat anders. “moeten...

Meer omzet uit topklanten

Meer omzet uit topklanten

Het is een bekend gegeven: twintig procent van de klanten staat voor tachtig procent van de omzet. Financieel adviseurs worstelen echter met het segment aan aandacht...

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Tijdens de VVP Dag van het Topadvies hield Astrid Duits (Van de Bovekamp) van het organisatieadviesbureau AvdB Advies met de deelnemers een interactieve ‘train...

Verantwoordelijkheid van de hele branche

Verantwoordelijkheid van de hele branche

Aanbieders en intermediairs die verder kijken dan het moment van afsluiten, en afspraken maken om de klant ook tijdens de looptijd van een product zo goed mogelijk...

Omdat u het waard bent

Omdat u het waard bent

De maatschappelijke betekenis van de onafhankelijke adviseur is enorm en toch is het imago nog altijd niet heel erg goed. Het intermediair is anno 2019 echter een...

Intermediaire financieel routeplanner

Intermediaire financieel routeplanner

Nederland is een van de weinige landen in de wereld waar de meeste hypotheken en verzekeringen worden aangeschaft via onafhankelijk financieel adviseurs. Daarom...

Events

VIP Event 2025

1 juli 2025 - 1 juli 2025

Lees meer

Zevende Positive Finance Day

13 maart 2025 - 13 maart 2025

Lees meer

VVP Vakevent Pensioen & Vermogen

18 februari 2025 - 18 februari 2025

Lees meer
Quote van de dag
Via ASN Bank gaan we opereren onder een merk dat eenvoudige productoplossingen biedt en deze dicht bij de klant brengt.

Via ASN Bank gaan we opereren onder een merk dat eenvoudige productoplossingen biedt en deze dicht bij de klant brengt.

Roland Boekhout

Stelling

Pensioenadvies volledig overlaten aan pure pensioenadvieskantoren.

VVP 5-6 2024
VVP 5-6 2024

Financieel adviseurs dienen zich te ontwikkelen van volgers naar koplopers. Dat is de wens van hoofdredacteur Willem Vreeswijk – op 1 december 30 jaar bij VVP - in een interview in de dubbeldikke VVP 5-6 2024.

In deze VVP kunnen adviseurs en adviesondernemers hun hart ophalen. De editie biedt volop inspiratie en praktijkinformatie. Sander van Alphen bijvoorbeeld schetst de toekomstbestendige, duurzame koers die hij vaart met GHW. De winnaar van de VVP Advies Award 2024, du Gardijn, geeft een kijkje in zijn klantgerichte keuken. Ook Ken je Vak! biedt weer veel praktijkondersteuning. Zo bespreekt Lindenhaeghe de veranderingen in box 3.

Veilig wonen begint met inzicht, stellen adviseurs Natasja Naron, Oscar Noorlag, Tim Klerx en Pieter MacLean in het katern Veilig Wonen.

Bekijk de inhoud
Special Business Innovation 2024
Special Business Innovation 2024

Zie innovatie niet als doel op zich, maar als middel om de klant beter te bedienen. En houd in al het technologische geweld oog voor de mens. Aldus de VVP-special Business Innovation 2024.

Financieel adviseurs Marc Diks (Alpina Group), Rogier Jonkman (L&B Groep) en Annelies Schoonderbeek (By Annelies) vertellen hoe zij innovatie zien en bedrijven. Jonkman: “Innovatie moet zich vertalen in klantwaarde.”

In een prikkelende opinie roept Harrie-Jan van Nunen (Veldsink Groep) op om als adviseur goed te blijven kijken wie innovatie nu eigenlijk dient: de adviseur (en daarmee zijn klant) of de aanbieders zoals verzekeraars.

Verder in de special bijdragen van onder meer Adfiz, AFM (‘Embedded finance laat meerwaarde adviseur onverlet’), CGA en onderzoeker Fred de Jong (‘Anders kijken naar financieel advies’). Het Verbond van Verzekeraars gaat in op het Digitaal Paspoort Verzekeren.

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Business Innovation 2024
Special De Waarde van Advies 2024
Special Duurzaam Advies
Special Digitale Innovatie
Special Financieel Vitaal
Special Actief Klantbeheer 2022
Special Samen Sterker / Innovatie 2022
Special Fusies & Overnames 2022
Special Adviesvak als cruciaal beroep
Special Duurzaam Adviseren
Special Business Support
ARAG-special Vertrouwen op het recht
Special Bijzondere Risico's
Special Verzekerd van je huis!