67 procent kantoren verwacht dat onderhoud en nazorg belangrijker wordt

Van de deelnemers aan het DFO-onderzoek serviceproviders 2021 verwacht 67 procent dat onderhoud en nazorg in de komende jaren voor hun kantoren belangrijker gaat worden. 64 procent geeft aan gebruik te maken van de diensten van hun serviceprovider indien deze ondersteuning op dit gebied gaat aanbieden.

Andere uitkomsten: 56 procent hecht veel waarde aan ondersteuning bij inrichting automatisering op kantoor; 43 procent hecht waarde aan ondersteuning bij marketing. Op het gebied van hypotheken is deze belangstelling veel hoger dan voor schade; 72 procent ervaart dat door gebruik te maken van een serviceprovider hun onafhankelijkheid wordt versterkt.

Reactie toevoegen

 
Meer over
De Goudse minderheidsaandeelhouder Bureau DFO

De Goudse minderheidsaandeelhouder Bureau DFO

De Goudse wordt per 1 april 2025 voor 30 procent minderheidsaandeelhouder van Bureau DFO. De activiteiten van Bureau DFO worden in de komende jaren ongewijzigd voortgezet...

"Groeiende belangstelling adviseurs voor verduurzaming woningmarkt"

"Groeiende belangstelling adviseurs voor verduurzaming woningmarkt"

Van de hypotheekadviseurs onderkent 85 procent dat verduurzaming van de woning steeds belangrijker is bij een hypotheeklening. Dit blijkt uit de Vakpaper Duurzaam...

Resultaten DFO-onderzoek Serviceproviders 2024

Resultaten DFO-onderzoek Serviceproviders 2024

Bureau DFO heeft de resultaten van zijn Serviceprovider Onderzoek 2024 gepubliceerd. Per categorie worden de volgende serviceproviders als hoogst gewaardeerd: Hypotheken...

Winnaars DFO Performance Onderzoek Aanbieders 2024

Winnaars DFO Performance Onderzoek Aanbieders 2024

Bureau DFO heeft de winnaars bekend gemaakt van zijn Performance Onderzoek Aanbieders 2024, uitgevoerd in samenwerking met Attentikmarketing. Hypotheken: 1. Obvion,...

Middelgrote kantoren boeken vooruitgang in actief klantbeheer

Middelgrote kantoren boeken vooruitgang in actief klantbeheer

Middelgrote kantoren hebben afgelopen jaar aanzienlijke vooruitgang geboekt in hun volwassenheidsniveau als het gaat om actief klantbeheer. Dat concludeert de Stichting...

Bureau DFO weer van start met Performance Onderzoek

Bureau DFO weer van start met Performance Onderzoek

Bureau DFO is in samenwerking met Atentikmarketing weer gestart met haar jaarlijkse Performance onderzoek. Adviseurs kunnen nog tot medio augustus meedoen aan het...

Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 8)

Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 8)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheerd zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...

Advieskeuze neemt deel aan branche-initiatief Actief Klantbeheer

Advieskeuze neemt deel aan branche-initiatief Actief Klantbeheer

Advieskeuze heeft zich als deelnemer aangesloten bij de Stichting Actief Klantbeheer. De bijdrage die Advieskeuze gaat leveren is het inzichtelijk maken welke financieel...

Vakpaper Duurzaam Wonen

Vakpaper Duurzaam Wonen

Om hypotheekadviseurs te ondersteunen bij het begeleiden van hun klanten bij het verduurzamen van de woning en dit te integreren in het financieel advies is door...

Bureau DFO pleit voor intensievere samenwerking adviseurs en serviceproviders

Bureau DFO pleit voor intensievere samenwerking adviseurs en serviceproviders

"Wij zijn er sterk voorstander van dat financieel advieskantoren, serviceproviders en softwarebedrijven intensief met elkaar gaan samenwerken om de vele uitdagingen...