ABN Amro verdubbelt aantal Zorgcoaches
ABN Amro gaat het aantal Financiële Zorgcoaches verdubbelen van dertig naar zestig. Deze coaches geven hulp bij het digitaal regelen van dagelijkse bankzaken: van online bankieren en het overboeken van geld tot het aanvragen van een betaalpas, machtiging of hulp bij het regelen van verzekeringen.
De coaches staan klaar om mensen die dat nodig hebben op afstand of thuis de helpende hand te bieden. Zij bieden deze service gratis aan klanten die bijvoorbeeld minder digitaal vaardig zijn maar wél hun zaken goed geregeld willen hebben. Financiële Zorgcoaches ondersteunen ook bij Beeldbankieren en geven advies over de dagelijkse financiële zaken.
“Het is lang niet voor iedereen eenvoudig om de dagelijkse bankzaken te regelen. Daarom hebben we besloten het aantal Financiële Zorgcoaches uit te breiden”, aldus Gudy van der Wal, Directeur Financiële Zorgcoaches.
Reactie toevoegen
ABN Amro: bouw 500.000 levensloopbestendige woningen
Nieuwbouwwoningen voldoen nauwelijks aan de behoeften van de groeiende groep ouderen. Dat concludeert ABN Amro in haar rapport ‘Tekort woningen voor ouderen...
ABN Amro bij compensatie wurgkrediet toch verder terug in de tijd
ABN Amro heeft besloten de compensatie wurgkredieten te berekenen vanaf 2001. De bank: "Het kost ons wel extra tijd om dit goed te kunnen uitvoeren. De tijdlijnen...
ABN Amro: “Aantal woningtransacties zal in 2023 weer toenemen”
Voorlopig blijft de lage hypotheekrente de woningprijs opjagen, denkt ABN Amro. “Onze prijsraming voor is dit jaar is plus 12,5 procent en voor volgend jaar...
Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...
Ook Volksbank gaat te veel betaalde rente compenseren
De Volksbank gaat particuliere klanten van SNS en RegioBank compenseren die gedurende de looptijd te veel rente hebben betaald op hun doorlopend consumptief krediet. Het...
Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden
Er komen tal van wijzigingen af op huiseigenaren die gevolgen kunnen hebben voor de betaalbaarheid van de hypotheek. "Het is dan ook van belang om klanten op tijd...
Serie Actief Klantbeheer, deel 10: van modern visitekaartje naar slim actief beheer
"Wie weet wat er loopt bij z’n relaties en daar proactief op inspeelt, blijft ertoe doen: er valt wat te besparen op de hypotheek, het verzekeringspakket...
Groen licht voor opleiding Actief Klantbeheer
De opleiding Actief Klantbeheer gaat na een geslaagde pilot officieel op 2 december 2021 van start. De opleiding is ontwikkeld in het kader van het initiatief...
Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen
"Welke hulp heb je tussentijds nodig bij hypotheken met een rentevaste periode van 20 jaar?' Met deze retorische vraag stelde de Consumentenbond de waarde van...
Doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer onder adviseurs!
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...