Achmea: 'Mijn situatie' nu voor alle klanten met letsel

letselschade rolstoel via Pixabay

Dit jaar krijgen 30.000 klanten met letsel bij Achmea Personenschade standaard een persoonlijke online omgeving: Mijn situatie. Daarin vinden zij alle communicatie terug op één plek. Ook kunnen zij berichten delen, en documenten uploaden.

 

Achmea: "Afgelopen drie jaar hebben we veel ervaring opgedaan met de online klantomgeving bij 13.000 klanten met licht letsel. We blijven onze dienstverlening doorontwikkelen in contact met klanten en met gebruik van (wetenschappelijk) onderzoek uit de branche. (...) De volgende stap is dat de klant in zijn persoonlijke omgeving ziet waar hij zich bevindt in het letselschadeproces, en wat de te nemen acties zijn."

 

 

Reactie toevoegen

 
WA-autoverzekering duurder door toename kosten letselschades

WA-autoverzekering duurder door toename kosten letselschades

Consumenten die een WA-autoverzekering afsluiten, betalen hiervoor nu gemiddeld 35 procent meer premie dan vier jaar geleden, zo blijkt uit onderzoek van Geld.nl....

Achmea handhaaft cao-eindaanbod

Achmea handhaaft cao-eindaanbod

Achmea zet haar cao-eindbod door. Dit nadat 58 procent van alle medewerkers vóór stemde (bij Achmea geldt een zogenoemd participatiemodel, waarbij...

Fusie Elfi Letselschade Advocaat en Randstad Personenschade

Fusie Elfi Letselschade Advocaat en Randstad Personenschade

Per 1 januari 2026 bundelen Elfi Letselschade Advocaat en Randstad Personenschade hun krachten. Het nieuwe kantoor zal verdergaan onder de naam Elfi Letselschade...

Partnership Achmea, Lifetri en Sixth Street definitief

Partnership Achmea, Lifetri en Sixth Street definitief

Achmea, Lifetri en Sixth Street hebben hun strategisch partnerschap in pensioen en levensverzekeringen definitief gemaakt. De samenwerking, die in november 2024...

Verbond: doorbraak nodig in letselschadeproces

Verbond: doorbraak nodig in letselschadeproces

De afwikkeling van letselschadezaken moet sneller, eenduidiger en met meer erkenning voor slachtoffers. Om dat mogelijk te maken, is een fundamentele systeemverandering...

"Met co-assurantie aansprakelijkheidsrisico's in de zorg verzekerbaar houden"

"Met co-assurantie aansprakelijkheidsrisico's in de zorg verzekerbaar houden"

MSIG Europe pleit voor co-assurantie om aansprakelijkheidsrisico’s in de zorg verzekerbaar te houden. Dit omdat de schadelast in de zorg enorm toeneemt. "Het...

CNV adviseert leden niet in te stemmen met cao-eindbod Achmea

CNV adviseert leden niet in te stemmen met cao-eindbod Achmea

CNV is "zeer teleurgesteld" in het eindbod dat Achmea heeft uitgebracht voor een nieuwe cao. CNV. "We adviseren onze leden er niet mee in te stemmen." Ook De Unie...

Pamflet: betere bescherming letselschadeslachtoffers tegen kwalijke praktijken noodzakelijk

Pamflet: betere bescherming letselschadeslachtoffers tegen kwalijke praktijken noodzakelijk

Met het opnemen van deskundigheidsnormen aan gekwalificeerde belangenbehartigers in artikel 6:96 BW of anderszins kunnen wat De Letselschade Raad betreft kwalijke...

Achmea gaat pensioenuitvoeringsdiensten afbouwen

Achmea gaat pensioenuitvoeringsdiensten afbouwen

Nadat Achmea Pensioenservices (APS) haar pensioenfondsklanten heeft overgebracht naar het nieuwe pensioenstelsel - deadline 1 januari 2028 - zal de dienstverlening...

Afhandeling letselschade: van toernooimodel naar samenwerking

Afhandeling letselschade: van toernooimodel naar samenwerking

Nh1816 is een samenwerking opgestart met Flyct Letselschade, Hofmans Letselschade en Wijs letselschade met als doel de schadeafwikkeling van letselschadeclaims te...