Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

Actief klantbeheer algemeen

"Hoe bouw je een duurzame relatie op met je klanten? Hoe verhoog je de intensiteit en het niveau van klantcontacten en hoe creëer je tegelijkertijd een solide verdienmodel?" Dit zijn de ingrediënten van een speciale uitzending op 13 april over actief klantbeheer van SEH College Tour. De live uitzending vindt in samenwerking plaats met de Stichting Actief Klantbeheer.

In deze online uitzending is er aandacht – aan de hand van uitkomsten van recent onderzoek – voor de belangrijkste kansen en uitdagingen voor adviseurs die met actief klantbeheer aan de slag zijn of willen. Met praktische adviezen van collega-adviseurs die dat al succesvol in hun adviespraktijk hebben geïntegreerd. Ook is er inspiratie uit een andere sector. Te gast zijn onder andere: Michiel van Vugt (voorzitter van Stichting Actief Klantbeheer), Jeroen Oversteegen (directeur Nationale Hypotheekbond), Maaike Verhoef (directeur Advies met M.I.N.T), Harrie-Jan van Nunen (directeur De Financiële Makelaar) en Wouter Hartsink, (directeur Volvo Buitenweg).

Inschrijven kan HIER.
 

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Actief klantbeheer

Actief klantbeheer

(Uit VVP 1-2025) Actief klantbeheer stond de voorbije jaren weer meer op het netvlies van adviseurs, maar dreigt door de (hypotheek)drukte weer naar de achtergrond...

1 april? Misschien toch niet zo’n gek idee!

1 april? Misschien toch niet zo’n gek idee!

(door Harrie-Jan van Nunen, voorzitter SEH) Dinsdag deelden we een bericht dat starters vanaf 2026 meer leencapaciteit krijgen. Dankzij ruimere woonquotes en een...

TJIP partner Stichting Actief Klantbeheer

TJIP partner Stichting Actief Klantbeheer

TJIP heeft zich aangesloten bij de Stichting Actief Klantbeheer. Met de aansluiting wil TJIP een bijdrage leveren aan de ondersteuning van financiële dienstverleners...

Actief klantbeheer is dat de klant zich gezien en gehoord voelt

Actief klantbeheer is dat de klant zich gezien en gehoord voelt

Actief klantbeheer stond de voorbije jaren weer meer op het netvlies van adviseurs, maar dreigt door de (hypotheek)drukte weer naar de achtergrond te verdwijnen....

SEH kiest TRIPLEi als communicatiepartner

SEH kiest TRIPLEi als communicatiepartner

Vanaf 1 januari 2025 verzorgt multimediale uitgeverij TRIPLEi, Financial Content BV, alle communicatie-uitingen voor de Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH)....

Nieuwe SEH-directeur: "Jaarlijks toetsen"

Nieuwe SEH-directeur: "Jaarlijks toetsen"

Maria Silveira, onlangs Bart de Nie opgevolgd als SEH-directeur, pleit voor jaarlijks toetsen van de kennis van adviseurs. In een interview op www.kop-munt.nl stelt...

Praktijktips Marco Kok: begin vandaag met actief klantbeheer

Praktijktips Marco Kok: begin vandaag met actief klantbeheer

VVP vraagt sprekers en kennispartners van de VVP Ondernemersdag op 4 december naar ondernemersuitdagingen en praktijktips. Dit keer Marco Kok (KOK Advies). Kok is...

Actief Klantbeheer bij grotere advieskantoren meer dagelijkse kost

Actief Klantbeheer bij grotere advieskantoren meer dagelijkse kost

Met name kleine advieskantoren besteden minder aandacht aan Actief Klantbeheer. Bij grote kantoren is Actief Klantbeheer wel dagelijkse kost, zo ook bij de early...

Michiel van Vugt: blijf adviseur!

Michiel van Vugt: blijf adviseur!

“Blijf adviseur! Het kan verleidelijk zijn om te leveren waar een klant om vraagt en het daarbij te laten. Zeker in tijden van drukte is dat ook te verklaren....

Actief Klantbeheer Wegwijzer voor adviseurs

Actief Klantbeheer Wegwijzer voor adviseurs

Na de Actief Klantbeheer Wegwijzer voor aanbieders ls nu de Wegwijzer voor adviseurs verschenen. Verschillende partijen uit de financiële sector hebben alle...