Actief Klantbeheer Wegwijzer voor adviseurs
Na de Actief Klantbeheer Wegwijzer voor aanbieders ls nu de Wegwijzer voor adviseurs verschenen. Verschillende partijen uit de financiële sector hebben alle kennis rond Actief Klantbeheer gebundeld om adviseurs te ondersteunen bij het verkennen van verschillende mogelijkheden op het gebied van klantbeheer. De Wegwijzer geeft tips en helpt de juiste afwegingen te maken om succesvol bestaande klanten van dienst te kunnen zijn.
De Wegwijzer is als PDF beschikbaar maar er is ook een interactieve Wegwijzer waarmee adviseurs direct kunnen doorklikken naar de informatie die interessant wordt gevonden.
Webinar
Op donderdag 7 november om 12.00 uur geeft Maarten Kranenburg, Product Owner Actief Klantbeheer bij HDN, een toelichting op de Wegwijzer in een online webinar.
Uit het jaarlijkse onderzoek van Stichting Actief Klantbeheer waar honderden adviseurs aan meewerkten, blijkt dat adviseurs diverse drempels ervaren waardoor zij niet of moeilijker aan de slag gaan met Actief Klantbeheer. Reden voor de samenwerkingspartners HDN, Aegon, De Hypotheker, Figlo, Dynamic Credit, Obvion, Munt, Flexfront, Stichting Actief Klantbeheer en adviseurs die veel bezig zijn met Actief Klantbeheer om een Wegwijzer met oplossingen en praktijkvoorbeelden op te stellen.
Reactie toevoegen
Meer over
Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 7)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheer zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...
Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 6)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheer zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...
Doe mee met brancheonderzoek Actief Klantbeheer
Het is weer tijd voor het jaarlijkse onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer. Nu actueler dan ooit! Laat ook weten waar u tegenaan loopt en wat uw plannen...
Doe mee met onderzoek Actief Klantbeheer
Wilt u weten hoe u ervoor staat op het gebied van actief klantbeheer, ook ten opzichte van uw collega’s, en wilt u meer inzicht? Heeft u uw plan al klaar voor...
Serie Actief Klantbeheer (8): actief klantbeheer komt op stoom
"U kent ze wel, dit soort uitspraken: 'Actief beheer vind ik als adviseur echt heel belangrijk, maar ik kom er niet aan toe.' Of: 'Al jaren wordt er over gekletst,...
Serie Actief Klantbeheer (5): meer werkplezier in 2024
“Het laatste kwartaal van 2023 is voor iedereen een drukke periode. Zaken afronden, nieuwe doelen stellen. Dit is ook een goed moment om stil te staan, achterom...
Periodiek en proactief! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’ gaat...
Serie Actief Klantbeheer (4): voorkomen is beter dan genezen
“Je kent de situatie vast wel; je hebt je klanten geholpen aan hun droomhuis. Ze werken fulltime en beide salarissen zijn meegenomen voor de financiering....
Serie Actief Klantbeheer (3): actieplan nazorg
"Intermediairs zien allemaal het belang van goede nazorg. Niet alleen omdat er wettelijke richtlijnen voor zijn, maar ook vanuit plichtsbesef en commercieel aspect....
Serie Actief Klantbeheer (2): gedeelde data
Actief Klantbeheer gaat nog beter met gedeelde data. Dit betoogt Michiel van der Linde, Commercieel Directeur FlexFront, in de serie Actief Klantbeheer. "Dat...