Adviescampagne 2019: daar heb ik over nagedacht hoor!

Ruan de Haas (Algemeen Bestuurslid & Duo Voorzitter ad Interim)

Onder het motto 'Omdat u het waard bent' verzoekt VVP branchepartijen een campagne te bedenken die de waarde van deskundig, financieel advies onder de aandacht van de consument brengt. In VVP 3 pakt de  Vereniging Federatie van Vermogensplanners, FVP graag de uitdaging op. De campagne krijgt als centraal thema de slogan: Daar heb ik over nagedacht, hoor!

"Met de campagne Daar heb ik over nagedacht, hoor! willen wij via financieel adviseurs consumenten financieel weerbaarder maken. Wij willen consumenten stimuleren vermogen op te bouwen in tijden dat dit kan om rust te hebben in tijden dat het financieel wat minder is", zegt bestuurslid Ruan de Haas van de FVP.

Lees HIER alles over de Adviescampagne 2019 van FVP.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
FVP-leden opgenomen in CFP-register

FVP-leden opgenomen in CFP-register

De vereniging en de stichting Federatie Vermogensplanners (FVP) zijn opgegaan in de Stichting FFP. Alle leden van het huidige FVP zullen worden opgenomen in het...

VKG winnaar Adviescampagne 2019

VKG winnaar Adviescampagne 2019

De campagne ‘De klant vertelt’ van VKG is de winnaar van de VVP Adviescampagne 2019. Dit maakte juryvoorzitter en Adfiz-directeur Enno Wiertsema bekend...

"Minder financieel zekere toekomst dan veel consumenten denken"

"Minder financieel zekere toekomst dan veel consumenten denken"

“Consumenten krijgen steeds meer behoefte aan ondersteuning bij vermogensplanning”, aldus Ruan de Haas, interim-voorzitter van de Federatie Vermogens...

VKG winnaar Adviescampagne 2019

VKG winnaar Adviescampagne 2019

De campagne ‘De klant vertelt’ van VKG is de winnaar van de VVP Adviescampagne 2019. Dit maakte juryvoorzitter en Adfiz-directeur Enno Wiertsema bekend...

Adviescampagne 2019: trots op je vak

Adviescampagne 2019: trots op je vak

"Om een goede campagne rond financieel advies te kunnen voeren, zullen financieel adviseurs eerst zelf overtuigd moeten zijn van de waarde van hun vak", aldus Fred...

Adviescampagne 2019: onafhankelijk spreekuur

Adviescampagne 2019: onafhankelijk spreekuur

"Iedereen kan zonder schroom met zijn of haar adviesvraag bij u terecht – en bij honderden, mogelijk duizenden van uw collega’s in het land. Wij noemen...

De klant vertelt

De klant vertelt

Wij doen graag mee met de uitdaging van VVP: bedenk een adviescampagne die recht doet aan het werk van de onafhankelijk adviseur. Pure verhalen van echte klanten...

Adviescampagne: belevingingscampagne VKG: de klant als ervaringsdeskundige

Adviescampagne: belevingingscampagne VKG: de klant als ervaringsdeskundige

"In ieder reclameblok op tv of radio is er een commercial van een maatschappij, geldverstrekker of adviesketen die de voordelen van het betreffende merk of product...

Adviescampagne 2019: Lloyds promoot intermediaire financieel routeplanner

Adviescampagne 2019: Lloyds promoot intermediaire financieel routeplanner

"Met onze campagne willen we bereiken dat de samenleving het gebruik van de intermediaire financieel routeplanner als iets heel vanzelfsprekends gaat beschouwen",...

Omdat u het waard bent

Omdat u het waard bent

De maatschappelijke betekenis van de onafhankelijke adviseur is enorm en toch is het imago nog altijd niet heel erg goed. Het intermediair is anno 2019 echter een...