Advieskeuze neemt deel aan branche-initiatief Actief Klantbeheer

Document via Pixabay

Advieskeuze heeft zich als deelnemer aangesloten bij de Stichting Actief Klantbeheer. De bijdrage die Advieskeuze gaat leveren is het inzichtelijk maken welke financieel adviseurs daadwerkelijk en naar tevredenheid volgens consumenten actief aan klantbeheer doen. Om dit te kunnen monitoren wordt de reviewmethodiek van Advieskeuze geoptimaliseerd in samenwerking met het bestuur en de werkgroep Onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer. Dit geldt tevens voor de wijze waarop de data met betrekking tot Actief Klantbeheer inzichtelijk wordt gemaakt voor advieskantoren in het extranet van Advieskeuze.

Advieskeuze verwacht eind 2024 de nieuwe reviewmethodiek te kunnen lanceren. De bij de Stichting Actief Klantbeheer aangesloten aanbieders kunnen vanaf dat moment hun bestaande klanten de mogelijkheid bieden om een Advieskeuze review te geven aan hun financieel adviseur. Ook voor de aangesloten software partijen en service providers faciliteert Advieskeuze de mogelijkheid om reviews aan bestaande klanten uit te vragen op initiatief van de financieel adviseur.

 
 

Reactie toevoegen

 
Meer over
De Hypotheker eerste met 30.000 reviews op Advieskeuze

De Hypotheker eerste met 30.000 reviews op Advieskeuze

De Hypotheker heeft als eerste de mijlpaal bereikt van 30.000 reviews op Advieskeuze. Mark de Rijke, Commercieel Directeur van De Hypothekers Associatie: "Dit stimuleert...

Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 6)

Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 6)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheer zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...

Doe mee met brancheonderzoek Actief Klantbeheer

Doe mee met brancheonderzoek Actief Klantbeheer

Het is weer tijd voor het jaarlijkse onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer. Nu actueler dan ooit! Laat ook weten waar u tegenaan loopt en wat uw plannen...

Doe mee met onderzoek Actief Klantbeheer

Doe mee met onderzoek Actief Klantbeheer

Wilt u weten hoe u ervoor staat op het gebied van actief klantbeheer, ook ten opzichte van uw collega’s, en wilt u meer inzicht? Heeft u uw plan al klaar voor...

Serie Actief Klantbeheer (8): actief klantbeheer komt op stoom

Serie Actief Klantbeheer (8): actief klantbeheer komt op stoom

"U kent ze wel, dit soort uitspraken: 'Actief beheer vind ik als adviseur echt heel belangrijk, maar ik kom er niet aan toe.' Of: 'Al jaren wordt er over gekletst,...

Advieskeuze neemt Burning Matches over

Advieskeuze neemt Burning Matches over

Advieskeuze heeft it-bedrijf Burning Matches overgenomen. Hiermee wil Advieskeuze de technische continuïteit en verdere ontwikkeling van het platform waarborgen. Burning...

Serie Actief Klantbeheer (5): meer werkplezier in 2024

Serie Actief Klantbeheer (5): meer werkplezier in 2024

“Het laatste kwartaal van 2023 is voor iedereen een drukke periode. Zaken afronden, nieuwe doelen stellen. Dit is ook een goed moment om stil te staan, achterom...

Periodiek en proactief!  (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)

Periodiek en proactief! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’ gaat...

Serie Actief Klantbeheer (4): voorkomen is beter dan genezen

Serie Actief Klantbeheer (4): voorkomen is beter dan genezen

“Je kent de situatie vast wel; je hebt je klanten geholpen aan hun droomhuis. Ze werken fulltime en beide salarissen zijn meegenomen voor de financiering....

Serie Actief Klantbeheer (3): actieplan nazorg

Serie Actief Klantbeheer (3): actieplan nazorg

"Intermediairs zien allemaal het belang van goede nazorg. Niet alleen omdat er wettelijke richtlijnen voor zijn, maar ook vanuit plichtsbesef en commercieel aspect....