Advieskeuze.nl maakt ‘advies op afstand’ bij dienstverleners gratis zichtbaar

Christian Bouter 2020

Advieskeuze.nl biedt voortaan de mogelijkheid om ‘advies op afstand’ zichtbaar te maken op het profiel van de dienstverlener. Het is een van de vernieuwingen van de site.

Christian Bouter, medeoprichter Advieskeuze.nl: “Voor een dienstverlener is het juist nu cruciaal om extra aandacht te besteden aan de online vindbaarheid en zichtbaarheid van het bedrijf. In deze periode zullen er minder fysieke afspraken plaatsvinden en ontstaat er ruimte om het bedrijf en de medewerkers online optimaal te presenteren. De ondernemer kan deze verantwoordelijkheid ook prima bij zijn binnendienst neerleggen. Advieskeuze.nl biedt ieder adviesbedrijf gratis de mogelijkheid om via de extranet omgeving een button te tonen met een link naar een afspraakformulier of tool voor webcam advies op de eigen website."
 
Advieskeuze.nl verwacht dat consumenten en ondernemers sowieso nog meer online op zoek gaan naar een financieel dienstverlener en hun keuze maken op basis van relevante informatie zoals reviews, tarieven, keurmerken en contactopties op afstand.
 
Versneld
 
Om dienstverleners in deze uitdagende tijden te helpen zich optimaal online te presenteren is Advieskeuze.nl versneld live gegaan met een nieuwe look van de website. Op de vernieuwde website wordt het persoonlijke en deskundige karakter van ieder bedrijf en de medewerkers beter getoond in het zoekresultaat en op het profiel. Bovenaan de pagina over het bedrijf wordt de ‘over ons’ tekst gecombineerd met logo en foto’s. Tevens worden de registraties van het bedrijf en de medewerkers bij branche- en beroepsorganisaties duidelijk getoond.
 
Ook de navigatie voor bezoekers op de website is verbeterd. Zo kan er in de zoekresultaten gefilterd worden op de bedrijven die advies via webcam bieden. Bezoekers op de websites van Advieskeuze.nl en de 30 corporate partners kunnen hierdoor gemakkelijk in contact komen met een adviseur die online werkt. 
 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Consument ziet beeldbellen wel zitten

Consument ziet beeldbellen wel zitten

Twee op de drie consumenten wil in de toekomst een videogesprek met een dienstverlener, zo blijkt uit onderzoek van Advieskeuze.nl onder ruim 5.000 consumenten. Van...

Rabobank biedt onafhankelijk adviseurzoeker Advieskeuze.nl aan op website

Rabobank biedt onafhankelijk adviseurzoeker Advieskeuze.nl aan op website

Rabobank heeft de adviseurzoeker van Advieskeuze.nl geïmplementeerd op haar website. De optie voor consumenten om te kiezen voor een onafhankelijk hypotheekadviseur...

Online advies

Online advies

Nu u (tijdelijk) niet bij uw klant op bezoek kunt of klanten op uw kantoor kunt ontvangen, moet u op zoek naar een andere methode om in contact te blijven met...

Katern 'Advies op afstand' in VVP 2

Katern 'Advies op afstand' in VVP 2

In de vandaag (dinsdag) verschenen VVP 2-2020: een katern 'Advies op afstand' in samenwerking met RISK en de Nationale Hypotheekbond. En met goede vakverhalen van...

Advies op afstand

Advies op afstand

Adviseren, communiceren en opleiden op afstand is een ontwikkeling die al gaande was als onderdeel van de digitale transformatie van de financiële sector. Door...

Ver weg, toch dichtbij

Ver weg, toch dichtbij

Advies op afstand. Het gebeurde al, maar onder invloed van corona pakt iedereen het nu op. Belangrijk: zorg dat het advies op afstand past bij wie u als kantoor...

RISK biedt de oplossing voor ‘het nieuwe normaal’

RISK biedt de oplossing voor ‘het nieuwe normaal’

(Kennisartikel RISK) Nederland is de afgelopen weken massaal aan het thuiswerken vanwege de corona-maatregelen. Ondertussen is het duidelijk geworden dat thuiswerken...

Communicatie. Juist nu.

Communicatie. Juist nu.

Nee, ik ben niet in een hoogwerker geklommen. Heb de bloemisterij niet leeggekocht (wel een bosje voor mijn collega’s gekocht). We hebben op een manier die...

Webdelen voor adviseurs

Webdelen voor adviseurs

(VVP 02-2020) Overal contact houden met uw klant. Via Webdelen.nl kunt u elkaar persoonlijk spreken, uw scherm delen met uw klant, samen online berekeningen en...

Advieskeuze.nl: consument komt pas in actie na ingrijpende gebeurtenis

Advieskeuze.nl: consument komt pas in actie na ingrijpende gebeurtenis

Iets meer dan de helft van de consumenten gaat naar de hypotheek en verzekering kijken als er iets ingrijpends is gebeurd, zo blijkt uit onderzoek van Advieskeuze.nl...