All time high aan nieuwe verzekeringen bij Nh1816

Nh1816 directie 2019 drie man

Nh1816 heeft nooit zoveel nieuwe verzekeringen verkocht als in 2018. Er werd voor ruim 53 miljoen euro aan nieuwe verzekeringen gesloten. Het positief technisch resultaat bedroeg 42 miljoen euro en de lokale adviseurs waar Nh1816 mee samenwerkt krijgen een gemiddeld klantwaarderingsscore van 9, zowel voor de dienstverlening bij nieuwe aanvragen als bij schadeafhandeling.

Rémon Chattellon (financieel directeur Nh1816) is per 1 januari, naast Lex Verëll (directievoorzitter) en Cas Verhage (commercieel directeur), benoemd tot statutair directielid. Erik Schneider heeft de functie van president commissaris overgenomen van Hein Aanstoot, vooruitlopend op diens vertrek uit de RvC in 2020.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Local Hero René Knoops, Raadhuis

Local Hero René Knoops, Raadhuis

In de Rubriek Local Hero stelt VVP samen met Nh1816 het lokale advieskantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Nh1816 sluit 'all time high' aan nieuwe verzekeringen

Nh1816 sluit 'all time high' aan nieuwe verzekeringen

Nh1816 sloot vorig jaar een 'all time high' (53 miljoen euro) aan nieuwe verzekeringen, vertelde commercieel directeur tijdens de eerste Meet & Greet met adviseurs...

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

  Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...

Local hero: Hansen Aaldering Financieel Advies

Local hero: Hansen Aaldering Financieel Advies

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advies kantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Wat vertelt mijn klant?

Wat vertelt mijn klant?

Werving van nieuwe klanten of behoud van bestaande klanten, wat je doel ook is, goede communicatie draagt hieraan bij. Maar wat is goede communicatie? Wat ons...

VVP-event Communicatie: kwaliteit in plaats van kwantiteit

VVP-event Communicatie: kwaliteit in plaats van kwantiteit

Kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat moeten adviseurs anno nu bieden willen ze succesvol zijn op de Social Media. Aldus Karin van Geelen (Yellow Communications)...