Assuport biedt hypotheekadviseurs leads

Rien Eyzenga 2

Assuport van adviseur Rien Eyzenga heeft hypotheek- en communicatietools ontwikkeld waarmee consumenten volgens Eyzenga helemaal 'los' kunnen gaan op de site van hun eigen adviseur.

Invalshoek van Eyzenga: 'hoe zorg je ervoor, dat jouw klanten over jou blijven praten?' Om dat te bereiken introduceert Assupport nu een hele serie hypotheek- en communicatietools, waarmee consumenten op internet helemaal ‘los’ kunnen gaan. "Nieuwe informatie- en rekentools waarmee de websites verrijkt kunnen worden en interactieve communicatiemiddelen om de bestaande klanten tot ‘werven’ aan te kunnen sporen", zegt Eyzenga. "Want hoger scoren bij de zoekmachines heeft alles te maken met de vraag of een website ‘bijzonder’ is. En dat is precies wat de nieuwe tools doen. Ze geven de consument antwoord op alle eerste vragen. Ook de vraag of oversluiten voordelig kan zijn en welke boeterente dan berekend zal worden kan nu heel eenvoudig online beantwoord worden. En omdat het per saldo moet gaan om het genereren van leads zijn de modules allemaal van reactievelden voorzien, waarmee de bezoekende consument direct online aan zijn adviseur zijn vragen kan stellen."
Volgens Eyzenga heeft de adviseur een minstens even grote scoringskans wanneer hij zich op zijn bestaande portefeuille richt. "Want ook onder de bestaande klanten van de adviseur leven hypotheekvragen. Bovendien zouden ze ambassadeurs kunnen worden. Om dat te bereiken is het nodig, dat het vertrouwen dat ontstond tijdens de adviesgesprekken, regelmatig wordt ‘ververst’: het terrein van de digitale nieuwsbrief."

Reactie toevoegen

 
VKG winnaar Adviescampagne 2019

VKG winnaar Adviescampagne 2019

De campagne ‘De klant vertelt’ van VKG is de winnaar van de VVP Adviescampagne 2019. Dit maakte juryvoorzitter en Adfiz-directeur Enno Wiertsema bekend...

Samen zorgen voor positieve publiciteit

Samen zorgen voor positieve publiciteit

Het collectieve beeld van de financieel adviseur laat zich verbeteren door als groep regelmatig te zorgen voor positieve publiciteit. Onderwerpen genoeg om bij...

Financieel adviseur moet zich laten zien

Financieel adviseur moet zich laten zien

“Laat als financieel adviseur de klant zien dat u zijn belangen echt behartigt.” Dat stelt Rien Eyzenga, zelf financieel adviseur en oprichter van Assupport.  ...

Afm: 160 meldingen over misstanden provisieverbod

Afm: 160 meldingen over misstanden provisieverbod

De AFM betreurt het dat haar uitspraken over misstanden als gevolg van het provisieverbod onnodig tot negatieve beeldvorming hebben bijgedragen. Op nadrukkelijk...

Eyzenga zet in op werkbaar alternatief

Eyzenga zet in op werkbaar alternatief

Financieel adviseur Rien Eyzenga uit Nijmegen probeert in overleg met collega's tot een werkbaar alternatief komen dat wél de positie van de financiële...

Dossiernet lanceert mobiele website voor adviseurs

Dossiernet lanceert mobiele website voor adviseurs

DossierNet van adviseur Rien Eyzenga heeft een mobiele website geïntroduceerd. Volgens DossierNet maken in Nederland alleen al ruim 7 miljoen mensen gebruik...

Eyzenga: AFM gezien als anti-intermediaire instantie

Eyzenga: AFM gezien als anti-intermediaire instantie

"Sta toe dat wij met u in gesprek komen. Niet om aan te horen wat ons bezig houdt. Maar om u de alternatieve oplossingen voor te leggen. Met als doel een duurzame,...

Dossiernet: Conservatrix maakt minste fouten

Dossiernet: Conservatrix maakt minste fouten

Uit onderzoek van DossierNet van adviseur Rien Eyzenga blijkt dat Conservatrix van het intermediair het beste scoort als het gaat om foutloosheid. Het betreft nog...

Eyzenga wil weten aan wiens kant verzekeraar staat

Eyzenga wil weten aan wiens kant verzekeraar staat

"Herstel het daadwerkelijke partnerschap. En laten we samen gaan voor herstel van integriteit. En van consumentenvertrouwen." Aldus Rien Eyzenga in een...