Brand New Day introduceert nieuwe online Pensioenplanner

Jan Willem Hoitsma Twitter 300

Brand New Day heeft een nieuwe Pensioenplanner live gezet voor werknemers die via hun werkgever pensioen opbouwen bij haar. "Met de Pensioenplanner", aldus Jan Willem Hoitsma (directeur Brand New Day Bedrijfspensioen), "heeft de werknemer in MijnBND inzicht in het verwachte pensioeninkomen van álle links en rechts opgebouwde pensioenpotjes. Ook wordt met een module van het Nibud berekend of er straks een pensioentekort is en kan direct extra salaris opzij gezet worden voor meer pensioen. Hiermee zet Brand New Day een nieuwe stap om haar klanten in het online pensioendomein meer inzicht én invloed te geven op de persoonlijke pensioensituatie."

Naast inzicht kan de werknemer ook gelijk actie ondernemen om de hoogte van het pensioen te beïnvloeden. Zo ziet de werknemer direct hoeveel hoger het verwachte pensioeninkomen wordt als vanuit het salaris bijvoorbeeld 100 euro extra pensioen wordt ingelegd. En als de werknemer dit wil, kan hij of zij dat ook direct regelen.

De Pensioenplanner volgt uit onderzoek onder werknemers, werkgevers en adviseurs naar hun wensen op dit gebied. Hiermee zet Brand New Day een nieuwe stap om haar klanten in het online pensioendomein meer inzicht én invloed te geven op de persoonlijke pensioensituatie.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Ik beloof je meer én blijere klanten

Ik beloof je meer én blijere klanten

(Marketing door Joost Tieland, Brand New Day, in VVP 5-2020) Het frustrerende van dienstverlening? Het heeft iets ongrijpbaars. Anders dan een fysiek product kenmerkt...

Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day

Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day

Brand New Day kijkt tevreden terug op de lancering van de bancaire lijfrente-uitkering een jaar geleden. In totaal zijn er in een jaar tijd bijna 4.000 offertes...

Uw klant is nooit te jong voor pensioen

Uw klant is nooit te jong voor pensioen

Door Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day. Vraag een willekeurige jongere eens naar zijn pensioen en u wordt waarschijnlijk met glazige ogen aangekeken. Logisch,...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

"Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite, betoogt Joost Tieland van Brand New...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

(Door Joost Tieland, Brand New Day) Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite: We...

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Het is zeker geen gekke gedachte om beleggen in deze tijden pro-actief onder de aandacht van uw klanten te brengen. Wie vroeger vermogen wilde opbouwen, had...

Coronacrisis raakt financieel adviseurs maar beperkt

Coronacrisis raakt financieel adviseurs maar beperkt

Advieskantoren worden geraakt door de coronacrisis, maar op korte termijn is het voortbestaan van maar weinig kantoren in gevaar. Dit blijkt uit onderzoek van online...

Brand New Day profiteert van groeiend pensioenbewustzijn

Brand New Day profiteert van groeiend pensioenbewustzijn

Het door klanten aan Brand New Day toevertrouwde vermogen steeg vorig jaar met 38 procent tot 3,5 miljard euro. De nettowinst steeg met 55 procent tot 3,5 miljoen....

Oorverdovend stil

Oorverdovend stil

(door Joost Tieland, Brand New Day) Snapt onze adviseur wel de waarde van een bestaande klant? Alhoewel ik dagelijks samenwerk met onafhankelijk financieel...

Jubilerend Brand New Day opent beurs

Jubilerend Brand New Day opent beurs

Brand New Day opende dinsdag de beurs. Aanleiding vormde het tienjarig bestaan van de online pensioenbank. Directeur Beleggen Arend Jan Velsink sloeg op de gong....