Brand New Day verlaagt kosten

BND Sander

Brand New Day heeft de kosten voor de vrije beleggingsrekening (box 3) en kinderrekening-beleggen (box 3) verlaagd. Voorheen betaalden klanten over iedere storting die zij deden 0,50 procent aan stortingskosten. Dat is nu verleden tijd. Voor alle andere transacties, zoals het switchen tussen beleggingsfondsen of verkopen van beleggingen, rekende Brand New Day al geen kosten.

Klanten kunnen bij Brand New Day zelf hun fondsen kiezen, maar ook beleggen in modelportefeuilles. De servicekosten voor die modelportefeuilles heeft Brand New Day verlaagd van 0,44 naar 0,34 procent per jaar.

Op televisie met Sander Schimmelpenninck

Brand New Day heeft verder een reclamefilm gemaakt die sinds vorige week op de nationale televisie te zien is. In de spot belicht opiniemaker Sander Schimmelpenninck de voordelen van indexbeleggen. Brand New Day: “Indexbeleggen was volgens ons altijd al de beste manier om verantwoord een buffer voor later op te bouwen. Maar al helemaal in tijden van armetierige spaarrentes, hoge inflatie en cryptokoorts.”

Reactie toevoegen

 
Ik beloof je meer én blijere klanten

Ik beloof je meer én blijere klanten

(Marketing door Joost Tieland, Brand New Day, in VVP 5-2020) Het frustrerende van dienstverlening? Het heeft iets ongrijpbaars. Anders dan een fysiek product kenmerkt...

Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day

Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day

Brand New Day kijkt tevreden terug op de lancering van de bancaire lijfrente-uitkering een jaar geleden. In totaal zijn er in een jaar tijd bijna 4.000 offertes...

Uw klant is nooit te jong voor pensioen

Uw klant is nooit te jong voor pensioen

Door Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day. Vraag een willekeurige jongere eens naar zijn pensioen en u wordt waarschijnlijk met glazige ogen aangekeken. Logisch,...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

"Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite, betoogt Joost Tieland van Brand New...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

(Door Joost Tieland, Brand New Day) Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite: We...

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Het is zeker geen gekke gedachte om beleggen in deze tijden pro-actief onder de aandacht van uw klanten te brengen. Wie vroeger vermogen wilde opbouwen, had...

Coronacrisis raakt financieel adviseurs maar beperkt

Coronacrisis raakt financieel adviseurs maar beperkt

Advieskantoren worden geraakt door de coronacrisis, maar op korte termijn is het voortbestaan van maar weinig kantoren in gevaar. Dit blijkt uit onderzoek van online...

Brand New Day profiteert van groeiend pensioenbewustzijn

Brand New Day profiteert van groeiend pensioenbewustzijn

Het door klanten aan Brand New Day toevertrouwde vermogen steeg vorig jaar met 38 procent tot 3,5 miljard euro. De nettowinst steeg met 55 procent tot 3,5 miljoen....

Oorverdovend stil

Oorverdovend stil

(door Joost Tieland, Brand New Day) Snapt onze adviseur wel de waarde van een bestaande klant? Alhoewel ik dagelijks samenwerk met onafhankelijk financieel...

Jubilerend Brand New Day opent beurs

Jubilerend Brand New Day opent beurs

Brand New Day opende dinsdag de beurs. Aanleiding vormde het tienjarig bestaan van de online pensioenbank. Directeur Beleggen Arend Jan Velsink sloeg op de gong....