Campagne Monuta in teken van mooie herinneringen
Mooie herinneringen staan centraal in de nieuwe campagne van Monuta, die samen met N=5 is ontwikkeld. Monuta wil met haar campagnes Nederland bewuster maken van het afscheid.
De campagne moet mensen aanzetten om meer na te denken over een persoonlijk afscheid, dat enorm waardevol kan zijn, aldus Monuta. "De campagnes van Monuta laten dan ook zien hoe je samen mooie herinneringen kan creëren, die een persoonlijk afscheid mogelijk maakt."
In de nieuwe campagne is een ouder stel te zien dat hun dierbare herinnering van hun eerste date nog eens overdoet. “Onze commercials vertellen geen feiten en laten altijd de invulling over aan de kijker. Zo blijkt iedereen zijn eigen verhaal in te vullen. De focus in de commercial ligt op zo iets kleins als de keuze van de bloemen bij een uitvaart. Dat kan van grote betekenis zijn voor iemand en dat maakt een afscheid voor iedereen anders en bijzonder,” zegt Henrieke van Dam, brandmanager Monuta.
De nieuwe campagne is vanaf maandag 5 november op televisie, online en via social te zien.
Reactie toevoegen
Ciana Mayam regelt eigen uitvaart in nieuwe webserie Monuta
Monuta heeft een zesdelige YouTube-serie gelanceerd die een kijkje geeft achter de schermen bij het regelen van een afscheid. Presentatrice Ciana Mayam (32) gaat...
Monuta kiest BNP Paribas als global custodian
De Securities Services-tak van BNP Paribas gaat voor Monuta wereldwijd custodian-dienstverlening leveren voor Monuta’s totaal geïnvesteerde vermogen...
Do brengt nieuw lied uit geschreven voor de herinneringsavonden van Monuta
Zangeres DO heeft haar nieuwe nummer ‘Leef je in mij uitgebracht, speciaal geschreven voor November 2 Remember. Deze herinneringsavonden van Monuta vinden...
Monuta zet AI in om beeld te krijgen van eigen uitvaart
Monuta geeft met hulp van verschillende AI-technieken een beeld geven van de uitvaart van verzekerden. Onder de noemer Het Laatste Hoofdstuk helpt Monuta mensen...
Tom Kliphuis benoemd tot voorzitter RvC Monuta
Tom Kliphuis (59) is benoemd tot voorzitter van de Raad van Commissarissen van Monuta. Hij neemt het stokje over van Pieter Loijson. Kliphuis (59 jaar) heeft...
Meer klanten vinden Monuta rechtstreeks
“Ten opzichte van 2021 vonden minder klanten ons via financieel adviseurs en meer rechtstreeks.” Aldus Monuta in het jaarverslag 2022. Monuta zag de...
Tim Knol schrijft herinneringslied in opdracht van Monuta
Tim Knol heeft op verzoek van Monuta en herinneringsleid geschreven ter gelegenheid van Monuta Remember. Op 2 november organiseert Monuta voor heel Nederland de...
Monuta van start met online quiz over uitvaartkosten
Monuta heeft de Rekenmaaruit!vaartquiz ontwikkelt, een quiz die mensen bewuster moet maken over de kosten van een uitvaart. Inspiratiebron van deze quiz is het...
Monuta verkoopt Duitse uitvaartverzekeringsportefeuille aan DELA
Monuta verkoopt de uitvaartverzekeringsportefeuille van haar dochterbedrijf in Duitsland aan DELA. De portefeuille bevat bijna 121.000 Duitse verzekerden (150.000...
Monuta: krimp aanbod uitvaartverzekeringen tegen gaan
Monuta pleit er in het jaarverslag 2021 voor de krimp in het aanbod van uitvaartverzekeringen tegen te gaan. Monuta: “Op dit moment bestaat de markt van uitvaartverzorgers...