Claimactiviteiten Stichting Odin naar WoekerClaims

Jeffrey Leichel nieuw 2014

Stichting WoekerClaims neemt alle individuele claimactiviteiten van Stichting Odin over.

Odin-voorzitter Jeffrey Leichel: "Vorig jaar zijn we al gestart met het onderbrengen van onze intermediaire activiteiten bij brancheorganisatie CFD, dat ontwikkelt zich zeer positief. Nu onze consumentenactiviteiten door WoekerClaims zijn overgenomen hebben alle Odin-activiteiten een prachtige nieuwe plek gekregen. Daarnaast zal ik als verbeterexpert verbonden worden aan WoekerClaims om via mijn eigen adviespraktijk mensen te helpen die hun polis willen verbeteren of vervangen. Bij grotere aantallen verbeterklussen zorg ik voor de verspreiding daarvan onder ervaren advieskantoren. Net als bij Odin worden die klussen gratis doorgezet naar die advieskantoren."

Ron van Vugt, de nieuwe voorzitter van Stichting WoekerClaims: "We zien al enige tijd dat er beweging is bij verzekeraars. De bereidheid om via de minnelijke weg tot een oplossing te komen groeit. Door de krachtenbundeling die we nu met WoekerClaims hebben bereikt kunnen we daar nog beter op inspelen.