Doe mee met onderzoek naar de menselijke factor bij fusies en overnames

Roy van den Anker 2022

Heb jij als werknemer wel eens een fusie of overname meegemaakt van het bedrijf waar je werkt(e)? En wil je jouw ervaringen hierover delen?

Branchegenoot Roy van den Anker schrijft een boek over aandacht voor de menselijke factor bij fusies en overnames.

Van den Anker: “Om zorgvuldig tot conclusies en aanbevelingen te komen neem ikj graag zoveel mogelijk ervaringen uit de praktijk mee. Wil jij helpen door jouw ervaringen te delen in deze enquête?”

Klik HIER om deel te nemen aan het onderzoek.

 

Reactie toevoegen

 
Samen verder: valkuilen en kansen

Samen verder: valkuilen en kansen

(Jelle Bartels, The Main Thing, in Ken je vak! VVP 5-6 2024) Veel ondernemers zoeken naar manieren om hun bedrijf te versterken. Een populaire oplossing is samenwerken...

Ken je vak!: trots op morgen

Ken je vak!: trots op morgen

(Rutger Westenburg, Centrum voor Bedrijfsopvolging, in Ken je vak!, VVP 4-2024) Zomer 2020. “Zo ga ik niet verder,” zeg ik tegen onze commissaris. “We...

BHB Dullemond: "Final Boarding Call voor (kleine) assurantiekantoren"

BHB Dullemond: "Final Boarding Call voor (kleine) assurantiekantoren"

Volgens Edwin Bosma, Managing Partner bij BHB Dullemond, is de 'final call' voor consolidatie van financieel advieskantoren inmiddels hoorbaar: Bosma bij de publicatie...

Toekomstbestendige FD-sector vraagt om verantwoorde groei

Toekomstbestendige FD-sector vraagt om verantwoorde groei

In Sector in beeld Financieel dienstverleners 2024 vraagt de AFM vooral aandacht voor zaken die noodzakelijk zijn voor toekomstbestendige groei van een onderneming....

De Menselijke Factor: het supergeheim voor innovatie

De Menselijke Factor: het supergeheim voor innovatie

De financiële sector heeft zich decennialang laten leiden door spreadsheets, rendementen en kwartaalcijfers. Resultaatgerichtheid werd de norm, alsof het enige...

Overnames met een zachte landing voor klanten

Overnames met een zachte landing voor klanten

(Partner in kennis VKG in VVP-special Business Innovation 2024) VKG heeft een partnernetwerk van 2.400 advieskantoren. Het overgrote deel bestaat uit lokale kantoren....

Meer dan een marketingtool

Meer dan een marketingtool

(Roy van den Anker, Alpina Group, in rubriek Cultuur, VVP 4-2024) Er wordt gelukkig steeds vaker gesproken over cultuur als een essentieel onderdeel van organisaties....

Trots op morgen

Trots op morgen

(Rutger Westenburg, Centrum voor Bedrijfsopvolging, in Ken je vak!, VVP 4-2024) Zomer 2020. “Zo ga ik niet verder,” zeg ik tegen onze commissaris....

De juiste weg naar verkoop: voorsorteren!

De juiste weg naar verkoop: voorsorteren!

(Rutger Westenburg, Centrum voor Bedrijfsopvolging, in Ken je vak!, VVP 3-2024) “Waarom heb je mij niet eerder ingeschakeld?” Verbouwereerd kijk ik...

Ken je vak! De juiste weg naar verkoop: voorsorteren

Ken je vak! De juiste weg naar verkoop: voorsorteren

(Rutger Westenburg, Centrum voor Bedrijfsopvolging, in Ken je vak!, VVP 3-2024) “Waarom heb je mij niet eerder ingeschakeld?” Verbouwereerd kijk ik naar...