Doe mee met onderzoek naar verzilveren klantgerichtheid

Fred de Jong klein

In samenwerking met DELA en VVP onderzoekt Fred de Jong op welke manier het intermediair haar advieswaarde en klantgerichtheid (nog) beter kan verzilveren. We vragen adviseurs met particuliere klanten mee te werken aan dit onderzoek. Het kost slechts vijf minuten van uw tijd om de online enquête in te vullen. 
 
Vorig jaar is op basis van het Trendonderzoek 2018 geconcludeerd dat het intermediair een prima uitgangspositie heeft om een nog betere klantpositie te veroveren. Dit jaar stellen we de vraag wat de verwachtingen van consumenten zijn en hoe het intermediair daarop denkt aan te sluiten.
 
Deelname levert bruikbare tips op. Deelnemers ontvangen namelijk een speciaal rapport met de belangrijkste uitkomsten en tips om uw klantgerichtheid nog beter te verzilveren. De resultaten worden vergeleken met het consumentenonderzoek dat we gelijktijdig uitvoeren. Met uw bijdrage aan dit onderzoek krijgen we een zo goed mogelijk beeld van het aanbod van het intermediair, de verwachtingen qua adviesbehoefte en helpt u uzelf en uw collega’s om uw klantgerichtheid nog beter te kunnen verzilveren. Op de vijfde Dag van het Topadvies worden de resultaten gepubliceerd.

Reactie toevoegen

 
Meer over