Egbert Jan van Bel (Kloteklanten) op VVP Dag van het Topadvies 2019

Egbert Jan van Bel

De vijfde Dag van het Topadvies van VVP staat volledig in het teken van het verzilveren van klantgerichtheid. Onder de titel 'How to be wow' organiseert VVP deze vijfde topdag voor het intermediair op 11 juni op Landgoed De Horst in Driebergen Zeist. Ondermeer ondernemer en schrijver Egbert Jan van Bel ('Kloteklanten 3.0') laat u zien hoe u uw onderneming succesvol klantgericht kunt maken Voor inschrijven en meer informatie, klik HIER.

Onderzoeker Fred de Jong presenteert nieuw onderzoek naar wat consumenten daadwerkelijk verwachten van hun financieel adviseur, hoe adviseurs hierop kunnen inspelen en welke stappen adviseurs op de korte termijn kunnen zetten om hun klantkennis en klantgerichtheid te verzilveren. Mee doen aan dit belangrijke onderzoek voor adviseurs is nog mogelijk, klik HIER.

Uw collega-adviseur George Hoogkamer, eigenaar van Hoogkamer Assurantiën uit Lisse, geeft diep inzicht hoe je als adviseur het rendement van klantgerichtheid kan vergroten. Tips, tools en boerenverstand van een succesvol intermediair.

Verder zijn er praktijkgerichte sessies in samenwerking met de kennispartners van de Dag van het Topadvies 2019:

  • Meer rendement uit klantgerichtheid (door Björn Bierhaalder, MCH Consultancy);
  • Meer rendement uit CRM (door Lorenzo Sendar, Teamleader);
  • Meer rendement uit medewerkers (door Astrid van de Bovekamp, AVDB Advies);
  • Meer rendement uit profilering (door Natasja Naron, Gabriël Financiële Bescherming).
  • Meer rendement uit gastvrijheid (door hospitality-expert Esther Reinders.

Klik HIER voor de speciale eventsite of om u aan te melden. Korting voor VVP-abonnees!

Last but not least vindt de uitreiking plaats van de Advies Awards 2019. Een vakjury, bestaande uit Robin van Beem (Polis Advocaten), Edwin Bosma (BHB Dullemond), Astrid van de Bovekamp (AVDB Advies), Bob Klijn (Herenvest), Richard Meinders (SVC) en Jack Vos (0 Entropy) is op zoek gegaan naar advieskantoren met de A(dvies)-Factor, die de meerwaarde van het adviesvak uitstralen en hun meerwaarde weten te verzilveren. De juryleden zijn tevens verbonden aan het VVP Ondernemerspanel, dé vraagbaak voor het intermediair. De experts weten alles van personeelsbeleid, overnames, verzekeringsrecht, samenwerking met verzekeraars, compliance en organisatieverandering. Zij schrijven regelmatig artikelen voor VVP en VVP-abonnees kunnen aan het panel gratis vragen stellen.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
VVP 4: adviseur, verzilver je pole position bij de klant!

VVP 4: adviseur, verzilver je pole position bij de klant!

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken...

Klantgerichtheid kan nóg beter

Klantgerichtheid kan nóg beter

Klantgerichtheid wordt meer en meer het onderscheidend vermogen van financieel adviseurs. Dat werd duidelijk op de vijfde VVP Dag van het Topadvies. Ook duidelijk...

Aansluiten bij veranderende verwachtingen consument

Aansluiten bij veranderende verwachtingen consument

Het intermediair heeft een goede uitgangspositie om de vertrouwenspersoon van de consument te zijn, maar of dat ook een toppositie is valt te betwijfelen. Zo is...

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Tijdens de VVP Dag van het Topadvies hield Astrid Duits (Van de Bovekamp) van het organisatieadviesbureau AvdB Advies met de deelnemers een interactieve ‘train...

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Tijdens de VVP Dag van het Topadvies hield Astrid Duits (van de Bovekamp) van het organisatieadviesbureau AVDB Advies met de deelnemers een interactieve ‘train...

Dag van het Topadvies in beeld

Dag van het Topadvies in beeld

Klantgerichtheid wordt meer en meer het onderscheidend vermogen van financieel adviseurs. Dat werd duidelijk op de op 11 juni 2019 gehouden VVP Dag van het Topadvies....

Dag van het Topadvies: rendement van profilering

Dag van het Topadvies: rendement van profilering

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering verzilveren? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord:...

Dag van het Topadvies: ga het gewoon doen

Dag van het Topadvies: ga het gewoon doen

Consumenten weten financieel adviseurs goed te vinden voor pensioenen en hypotheken. Voor andere toekomstige financiële vraagstukken is dat anders. “Moeten...

Dag van het Topadvies: meer omzet uit topklanten

Dag van het Topadvies: meer omzet uit topklanten

Het is een bekend gegeven: twintig procent van de klanten staat voor tachtig procent van de omzet. Financieel adviseurs worstelen echter met het segment aan aandacht...

Dag van het Topadvies: "Ik heb geen klanten"

Dag van het Topadvies: "Ik heb geen klanten"

Welkom en afscheid bepalen veel en veel meer gastvrijheid dan het product. Dat was een van de eye openers die Esther Reinders meegaf in de kennissessie die zij namens...