FlexFront: functionaliteiten FAST in app

Huis te koop estata TB

FlexFront heeft een portaal voor de klanten van deelnemers geïntroduceerd. Verder nieuw: de FlexFront app met daarin de functionaliteiten van FlexFronts FAST-programma.

FlexFront lanceerde FAST eerder dit jaar. Dankzij FAST is het first time right percentage verbeterd van 84 naar 88,2 procent. Bovendien lukt het de adviseur om een dossier veel sneller compleet te krijgen. De gemiddelde doorlooptijd is gedaald. Voor de Top 100 FlexFront-kantoren is de verbetering zelfs drie dagen.

De adviseur kan via de app realtime volgen welke dossiers die dag finaal akkoord zijn gekomen en wat de status is van de lopende dossiers. Bovendien ziet de adviseur de kwaliteitsupdates in zijn loyaliteitsklasse en kan er via de app gecommuniceerd worden met de acceptatie-afdeling.

Het klantportaal biedt de FlexFront-adviseur de mogelijkheid om zijn klant inzicht te geven in de status van zijn dossier. De consument kan bovendien eigenhandig de benodigde documenten voor hypotheekacceptatie uploaden.

 

 

 

 

 

Reactie toevoegen

 
Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Naast het brancheonderzoek Actief Klantbeheer dat op 13 oktober 2021 van start is gegaan, zal binnenkort ook de eerste opleiding Actief Klantbeheer in première...

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

"Als je geen band opbouwt met jouw klant gaat hij gewoon op zoek naar een nieuwe adviseur", aldus Michel Ligtlee, beleidsadviseur Vereniging Eigen Huis in deel...

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

"Geldverstrekkers zijn tegenwoordig erg actief als het gaat om het begrip ‘Know Your Customer’. Dit heeft alles te maken met de verantwoordelijkheid...

Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur

Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur

(Branchepartijen over Manifest Actief Klantbeheer, VVP 4) Financieel professionals helpen bij het informeren, initiëren, implementeren en uitvoeren van...

Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer

Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer

Het ‘Manifest Actief Klantbeheer’ is op 1 juli 2021 tijdens een bijeenkomst in Diemen getekend door marktpartijen: ABN Amro Intermediaire Distributie,...

Ook FlexFront in zee met SolidBriQ

Ook FlexFront in zee met SolidBriQ

FlexFront is een samenwerking aangegaan met SolidBriQ, aanbieder van woningverhuurhypotheken, die recent ook al samenwerkingsovereenkomsten sloot met VCN HypotheekService...

FlexFront distributiepartner verhuurhypotheken De Nederlandse

FlexFront distributiepartner verhuurhypotheken De Nederlandse

Buy-to-Let leningen van De Nederlandse worden nu ook gedistribueerd door FlexFront en in volmacht geaccepteerd door Link Asset Services (LAS). Door de samenwerking...

Open brief van Michiel van der Linde aan adviseurs én collega's

Open brief van Michiel van der Linde aan adviseurs én collega's

"Wat een tijden zijn dit. De coronacrisis brengt zoveel spanning. De wereld staat in brand. Zelf vraag je je af hoe dichtbij het virus gaat komen. Je hoopt toch...

FlexFront: lof voor opstelling geldverstrekkers in coronacrisis

FlexFront: lof voor opstelling geldverstrekkers in coronacrisis

Elke geldverstrekker neemt z’n eigen maatregelen vanwege de coronacrisis, maar toch ziet FlexFront een rode draad. Michiel van der Linde, manager commercie...

FlexFront van start met liveblog over coronacrisis

FlexFront van start met liveblog over coronacrisis

FlexFront is een liveblog gestart over de coronacrises. Per geldverstrekker wordt duidelijk gemaakt welke tijdelijke beleidsaanpassingen van toepassing zijn. Het...