Genomineerd voor Advies Award 2019: Natasja Naron

Advies Award 2019 LOGO

Zes advieskantoren zijn genomineerd voor de Advies Award 2019. De jury, bestaande uit de leden van het VVP Ondernemerspanel, ging op zoek naar kantoren met de A(dvies)-factor. Alle zes genomineerden zijn volgens de jury excellente voorbeelden advieskantoren die klantgerichtheid tot kunst hebben verheven en die hun klantgerichtheid weten te verzilveren. Prachtige inspiratiebronnen voor de adviessector. Drie van de genomineerden houden een pitch over hun klantgerichte aanpak op de Dag van het Topadvies van 11 juni jl.  In een korte film lichten zij toe wat zij onder klantgerichtheid verstaan. Het publiek bepaalt op 11 juni de winnaar.

Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming trapt de reeks van zes af.

Meer informatie over deze enige echte vakdag voor onafhankelijk adviseurs: www.topadviesdag.nl.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Drie vacatures bij Gabriël Financiële Bescherming (advertorial)

Drie vacatures bij Gabriël Financiële Bescherming (advertorial)

Gabriël Financiële Bescherming is een bijzonder advieskantoor dat werkt vanuit een duidelijke visie. “We merken vaak dat mensen bij ons komen...

Gabriël introduceert verzekering die meebouwt aan de gemeenschap

Gabriël introduceert verzekering die meebouwt aan de gemeenschap

Gabriël Financiële Bescherming heeft de Gabriël Samen Verzekerd ontwikkeld, een verzekering die teruggrijpt naar de oorsprong van verzekeren: met...

VVP 4: adviseur, verzilver je pole position bij de klant!

VVP 4: adviseur, verzilver je pole position bij de klant!

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken...

Pole position

Pole position

Consumenten vinden financieel advies belangrijk en de onafhankelijk adviseur staat daarbij in pole position , zo blijkt uit onderzoek ‘Trendonderzoek klantgerichtheid...

Klantgerichtheid kan nóg beter

Klantgerichtheid kan nóg beter

Klantgerichtheid wordt meer en meer het onderscheidend vermogen van financieel adviseurs. Dat werd duidelijk op de vijfde VVP Dag van het Topadvies. Ook duidelijk...

Aansluiten bij veranderende verwachtingen consument

Aansluiten bij veranderende verwachtingen consument

Het intermediair heeft een goede uitgangspositie om de vertrouwenspersoon van de consument te zijn, maar of dat ook een toppositie is valt te betwijfelen. Zo is...

Ga voor genoeg

Ga voor genoeg

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering ook verzilveren? Natasja Naron van Gabriël financiële bescherming heeft het...

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Tijdens de VVP Dag van het Topadvies hield Astrid Duits (Van de Bovekamp) van het organisatieadviesbureau AvdB Advies met de deelnemers een interactieve ‘train...

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Stimuleer A-factor bij medewerkers

Tijdens de VVP Dag van het Topadvies hield Astrid Duits (van de Bovekamp) van het organisatieadviesbureau AVDB Advies met de deelnemers een interactieve ‘train...

Dag van het Topadvies in beeld

Dag van het Topadvies in beeld

Klantgerichtheid wordt meer en meer het onderscheidend vermogen van financieel adviseurs. Dat werd duidelijk op de op 11 juni 2019 gehouden VVP Dag van het Topadvies....