Guideology introduceert Quickscan communicatie

Paul de Heer 2019

Guideology heeft de Quickscan service voor gedragspsychologische optimalisatie van communicatie voor financiële dienstverleners gelanceerd. Guideology zegt de service te hebben ontwikkeld vanwege de toenemende vraag naar snelle dienstverlening waarbij wetenschappelijk maatwerk minder prioriteit heeft en de investering daardoor lager is.

De vraag naar deze nieuwe service heeft verschillende redenen, aldus Paul de Heer van Guideology. “Communicatie komt vaak aan het eind van een traject. Dan zijn de deadlines krap, maar wil men tóch de communicatie zo effectief mogelijk maken. Dan is de Quickscan een uitkomst. Ook zien we dat men laagdrempelig kennis wil maken met de voordelen van gedragspsychologische technieken in communicatie. Dan is het gebruikelijke uitgebreide gedragsonderzoek met case-specifieke analyse nog een stap te ver. En ook kan er sprake zijn van een bescheiden budget. Nu kunnen we financiële dienstverleners dus ook in die gevallen passend van dienst zijn.”

De dag na ontvangst van de intake informatie wordt deze beoordeeld op volledigheid. Hierna wordt binnen maximaal drie werkdagen het advies opgesteld.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Helft klanten van adviseurs is neutraal over hoogte provisie

Helft klanten van adviseurs is neutraal over hoogte provisie

(Update 10 oktober). Wat een financieel adviseur allemaal bij schadeverzekeringen voor de klant doet is onvoldoende bekend bij het publiek. Zowel bij mensen zonder...

Vragen over gedragsbeïnvloeding financiële consument welkom

Vragen over gedragsbeïnvloeding financiële consument welkom

Guideology nodigt financiële dienstverleners met specifieke complexe vragen over gedragsbeïnvloeding van financiële consumenten van uit om deze te...

“Laat jezelf niet buitenspel zetten!”

“Laat jezelf niet buitenspel zetten!”

 (door Paul de Heer, Delphis Marketing) Tussen quotes, inderdaad. Want deze uitspraak is niet van mij, maar van Jeroen Oversteegen van de Nationale Hypotheekbond....