Helder Beheerd introduceert Leergang Actief Klantbeheer

Helder Beheerd introduceert de praktijkgerichte Leergang Actief Klantbeheer. Volgens Peter Wormskamp van Helder Beheerd staat actief klantbeheer in 2019 bovenaan de prioriteitenlijst van veel advieskantoren. De vraag is echter hoe je dit dan het beste kunt doen. De Leergang Actief Klantbeheeft geeft antwoord op deze vraag.
"In onze adviespraktijk horen we vaak van financieel dienstverleners dat zij wel willen, maar het niet voor elkaar krijgen.” aldus Wormskamp. "De redenen zijn vaak terug te brengen op een beperkt aantal oorzaken. De belangrijkste zijn de 'waan van de dag', 'hoe dan?' en 'wat kan ik er voor vragen?'."
"De leergang is vooral praktisch ingestoken. We gaan echt aan de slag, en dat verwachten we ook van de deelnemers. Elke sessie heeft een thema, zoals ORV-premie, topopslag op de hypotheekrente en aflossingsvrije hypotheken. We gebruiken daarbij de Nationale Hypotheekbond (met een gratis 3-maands licentie voor kantoren die hier nog niet mee werken) om de structuur vast te leggen en de aanpak te monitoren. Tussentijds coacht onze trainer. Zo helpen we de financieel dienstverlener op weg.”
Reactie toevoegen
Meer over
"Actief klantbeheer is lonend" (Actief Beheer Ronde van Nederland, Patch)
Actief klantbeheer staat al jaren op de prioriteitenlijst van hypotheek- en verzekeringsadviseurs. Maar hoe staat het er in de praktijk voor? Dirk van Haarlem,...
"Wees de best mogelijke adviseur voor je relaties" (Actief Beheer Ronde van Nederland, slotetappe)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheerd en trainer & consultant bij Blinqx zoekt het uit! En dat doet hij actief!...
Geef oprechte aandacht op een manier die je eigen is (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 10)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheer zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...
Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 9)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheer zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...
Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 8)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheerd zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...
Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 7)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheer zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...
Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 6)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheer zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...
Serie Actief Klantbeheer: meer omzet van bestaande klanten
VVP publiceerde afgelopen maanden in de nieuwsbrief en op de site verslagen van de etappes van de Actief Klantbeheer Tour door Nederland van Dirk van Haarlem (accountmanager/trainer...
Periodiek en proactief! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’ gaat...
Serie Actief Klantbeheer (3): actieplan nazorg
"Intermediairs zien allemaal het belang van goede nazorg. Niet alleen omdat er wettelijke richtlijnen voor zijn, maar ook vanuit plichtsbesef en commercieel aspect....