IG&H opent (Gen)AI Experience Center
IG&H heeft het (Gen)AI Experience Center geopend, bedoeld om te inspireren en te demonstreren wat er allemaal in de praktijk mogelijk is met (generatieve) AI.
Joost van de Meent, CEO IG&H: “Voor ons is dit een logische stap, omdat wij inmiddels al meer dan tien jaar werken aan (Gen)AI-oplossingen voor onze klanten en ook al vele klanten hebben geholpen met het implementeren van (Gen)AI. Tegelijkertijd zien we ook dat de adoptie van (Gen)AI in de praktijk nog beperkt is. Met ons (Gen)AI Experience Center willen we graag laten zien hoe bedrijven (Gen)AI praktisch en schaalbaar kunnen implementeren in hun bedrijfsvoering.”
Het Center bestaat uit zes verschillende ruimtes waar bezoekers zelf kunnen experimenteren met verschillende (Gen)AI-cases, die werken met beeld, tekst en getallen. Ook vinden er trainingen plaats voor klanten en werknemers, zoals een Co-Pilot of een prompt engineering training en fungeert het als een brainstorm- en testruimte voor nieuwe oplossingen voordat ze bij klanten worden geïmplementeerd. Op afspraak kunnen bedrijven op vrijdagmiddag in een workshopsessie samen met IG&H’s data scientists aan de slag om een oplossing vorm te geven voor hun specifieke vraagstuk.
Reactie toevoegen
Meer over
Op 1 augustus is de AI-verordening officieel in werking getreden. De komende tijd gaan de verschillende eisen die deze wet stelt aan ontwikkelaars en gebruikers...
De waarde van advies volgens ChatGPT
(Uit VVP-special De Waarde van Advies 2024) Wat is de waarde van financieel advies? VVP vroeg het aan ChatGPT. Dit soort generatieve kunstmatige intelligentie...
Hypotheekmarkt: sterke groei in tweede kwartaal
De hypotheekomzet bereikte in het tweede kwartaal van 2024 het hoogste niveau sinds 2022. Aldus de Hypotheekupdate | Q2 2024 van IG&H. Ten opzichte van het tweede...
(Uit Ken je vak!, VVP 3-2024) In dit derde deel van de serie AI in de Adviespraktijk beantwoorden we de vraag: hoe integreer je AI in een bestaand IT-landschap?...
Ik ga op reis en neem mee… AI als oplossing voor de claimpieken
(Blog door Stephan de Jong, Director Technology & Digital Transformation bij IG&H) Door gebruik te maken van de mogelijkheden van GenAI kunnen verzekeringsmaatschappijen...
Hoe operationaliseer je een getraind algoritme?
(Dennie van den Biggelaar, Onesurance, in Ken je vak! VVP 2-2024) In dit tweede deel van de serie AI in de Adviespraktijk beantwoorden we de vraag: hoe operationaliseer...
Nederlanders hebben nauwelijks beeld van AI-gebruik door financiële instellingen
Maar weinig consumenten hebben een goed beeld van in hoeverre hun bank, verzekeraar of pensioenfonds artificiële intelligentie (AI) gebruikt. Daarnaast zijn...
AFM en DNB schetsen uitgangspunten toezicht op AI
In een dinsdag verschenen rapport schetsen AFM en DNB uitgangs- en aandachtspunten te voor het vormgeven van het toezicht op artificiële intelligentie (AI)....
(Uit VVP-special Duurzaam Advies 2024) Nieuw in VVP in 2024: VVP legt een vraag voor aan ChatGPT en laat vervolgens een deskundige van vlees en bloed op het antwoord...
IG&H AllVida nu ook voor schadeverzekeraars en intermediairs
IG&H biedt AllVida nu ook aan schadeverzekeraars en intermediairs. Dit onder de naam AllVida Insurance Solution. De oplossing is ontwikkeld binnen vier maanden...