Maak de klantreis!

smileys 4 via Pixabay

Customer journey of klantreis is een dure term, helemaal als u er een consultant bij inhuurt! Maar heeft u wel eens meegekeken op de werkvloer hoe uw klanten eigenlijk worden ontvangen en bejegend? Onlangs maakten we mee dat we een brandschade meldden en als eerste vraag kregen; klopt uw e-mailadres nog? De klant is in de eerste plaats een mens en wil als zodanig worden behandeld. Dat wilt u zelf toch ook?

Tijdens de Dag van het Topadvies worden Advies Awards uitgereikt aan adviseurs met een excellente dienstverlening. Volg hun pitches de komende weken op www.vvponline.nl, u steekt er vast iets van op!

Reactie toevoegen

 
Meer over
Team KOK Advies viert nominatie Advies Award 2020

Team KOK Advies viert nominatie Advies Award 2020

Het team van KOK Advies uit Amstelveen een van de 35 genomineerden voor de Advies Award 2020. KOK Advies behoort tot de top 3 van meest klantvriendelijke advieskantoren...

Deterink Financiële Diensten blij met nominatie Advies Award

Deterink Financiële Diensten blij met nominatie Advies Award

Deterink Financiële Diensten uit Tubbergen (Overijssel) is trots op de nominatie voor de Advies Award 2020. Kantooreigenaar Jean Paul Deterink en alle medewerkers...

Backx Assurantiën trots op nominatie Advies Award 2020

Backx Assurantiën trots op nominatie Advies Award 2020

Backx Assurantiën uit Rucphen is een van de 35 advieskantoren die genomineerd zijn voor de VVP Advies Award 2020. Het kantoor van Frank Backx behoort tot de...

Werving, selectie en behoud goed personeel is cruciaal

Werving, selectie en behoud goed personeel is cruciaal

De arbeidsmarkt staat onder druk. Ook in de hypothecaire wereld dreigt een personeelstekort. Het selecteren en behouden van goed personeel vormt dan ook voor expat...

Jury Advies Award 2020: dit zijn de 35 meest klantgerichte kantoren van Nederland

Jury Advies Award 2020: dit zijn de 35 meest klantgerichte kantoren van Nederland

De jury van de Advies Award 2020 heeft de namen bekend gemaakt van de 35 meest klantgerichte advieskantoren van Nederland. Met ondersteuning van maar liefst 22...

Geheime bespreking jury en spotters Advies Award 2020: welk kantoor heeft de hoogste A(dvies)-factor?

Geheime bespreking jury en spotters Advies Award 2020: welk kantoor heeft de hoogste A(dvies)-factor?

Naar aanleiding van een geheime bijeenkomst van de zes juryleden van de Advies Award 2020 en de spotters heeft de jury vijf kantoren per provincie in het vizier...

Schrijf je nu in voor de zesde Dag van het Topadvies

Schrijf je nu in voor de zesde Dag van het Topadvies

De zesde Dag van het Topadvies heeft als missie een bijdrage te leveren aan het verder future proof maken van het maatschappelijk ongelooflijk relevante adviesvak...

Spotters starten zoektocht naar excellente klantgerichtheid

Spotters starten zoektocht naar excellente klantgerichtheid

“Het enorme succes van vorig jaar was een absolute aanmoediging om de Advies Award dit jaar uit te breiden. Dat gaan we dit jaar doen door een groot aantal...

Toppositie intermediair bij consument op lange termijn niet vanzelfsprekend

Toppositie intermediair bij consument op lange termijn niet vanzelfsprekend

Volgens het Trendonderzoek klantgerichtheid verzilveren 2019, gepresenteerd op de VVP Dag van het Topadvies, is de toppositie van het intermediair bij de consument...

Scildon: trendonderzoek toont groeigebieden voor persoonlijk advies

Scildon: trendonderzoek toont groeigebieden voor persoonlijk advies

Het is van belang, meent Scildon naar aanleiding van het trendonderzoek Klantgerichtheid verzilveren (bij gelegenheid van de dinsdag gehouden VVP Dag van het Topadvies)...