Meijers zet meer in op online communicatie
Meijers rolt komende maanden het nieuwe klantportaal 'Mijn Meijers' uit, daarmee inhakend op de klantbehoefte naar meer online communicatie en contact. In combinatie is de huisstijl vernieuwd.
“De wereld om ons heen verandert. Communicatie versnelt, zowel intern als extern. We schakelen sneller met elkaar, wisselen makkelijker informatie uit en werken daardoor efficiënter.Als Meijers zijn we volop met deze ontwikkeling bezig en gaan we de komende jaren meer diensten online aanbieden. Met het aanleggen van een midoffice heeft de klant direct inzicht in zijn situatie en blijft er voor ons tijd over om echt persoonlijk contact te hebben met de klant.We rollen dit gloednieuwe klantportaal ‘Mijn Meijers' in de komende maanden onder alle relaties uit”, licht algemeen directeur Onno Paymans toe.
Meijers zegt zich te willen positioneren als professioneel, innovatief, eigentijds, persoonlijk, warm en betrokken en als bedrijf dat zijn klanten continuïteit, rust en zekerheid biedt. “We ambiëren de beste te zijn in ons vakgebied en daarnaast een aantrekkelijke werkgever te zijn , ook voor jong talent. Zaken die in de nieuwe huisstijl en tone of voice tot uiting komen.”
In de nieuwe huisstijl wordt de naam Meijers met een opvallende, gestyleerde letter ‘M’ geschreven. “De onderbroken lijn in de rechterpoot visualiseert dat als er eens een kink in de kabel zit (onderbreking) of er sprake is van een andere onverwachte tegenslag als brand, schade of ziekte, Meijers ervoor zorgt dat je toch weer verder kan. Continuïteit als leidend principe. Ons logo heeft dan ook alspayoff: Zeker verder.”
Verder worden in de nieuwe huisstijl heldere iconen gebruikt om de dienstverlening te visualiseren en worden voor de diverse bedrijfsonderdelen – Register-Makelaar in Assurantiën, het assuradeurenbedrijf enMeijers Verzuim en WIASupport (allen zeegroen) en Meijers Credit (koraalrood) - aparte kleurstellingen toegepast.
Reactie toevoegen
Cindy Weisscher wordt per 1 april benoemd tot Chief Operations Officer van assurantiemakelaar Meijers. Weisscher is directeur IT & Operations bij Loyalis en...
AFM in Adfiz Magazine: "Ideaal is én goedkoop én 24/7 toegankelijkheid én goed advies"
"Voor ons is de vraag: hoe kunnen we de regels zo interpreteren dat de markt voor online onafhankelijk advies zich goed ontwikkelt?" Dat zegt Reinier Pollmann (programma-manager...
Huis & Hypotheek opent online vestigingen
Huis & Hypotheek heeft 13 online vestigingen geopend binnen een nieuw bedieningsconcept. Het zijn volwaardige vestigingen in gebieden waar tot op heden nog geen...
Adviseur moet in beweging komen
Adviseurs die op de oude manier blijven werken, krijgen het zwaar, stellen Jochem Davids en Tony Dingemanse (RISK Ventures) in vakblad VVP 8, dat komende dinsdag...
Jongeren pas met 31 welkom bij online autopolis aegon
Aegon verhoogt de leeftijd waarop automobilisten online een autoverzekering kunnen afsluiten van 26 naar 31 jaar. Dat meldt de Consumentenbond. Dit geldt ook...
Independer: nu ook online hypotheek voor nieuwbouwwoning
Vanaf nu is het ook mogelijk een hypotheek voor een nieuwbouwwoning online bij Independer af te sluiten. Independer: "We hebben iets nieuws bij Independer:...
Online klant wil snelheid en gemak
Uit een analyse van 1.400 reviews van de winnaars van een Beste Service Award blijkt dat snelheid en het geboden gemak door technologie van groot belang is voor...
"Veel posts over zorgverzekeraars hebben een negatief sentiment. Mocht er commotie ontstaan, reageer dan direct en doordacht, zoals Zilveren Kruis en Ohra deden....
Moneywise focust zich op online hypotheekadvies
"We hebben heel hard gewerkt aan de online hypotheek advies module. Naar verwachting kun je eind januari bij ons je eigen hypotheek samenstellen. En zodra je...
"Ipad-generatie wil hypotheek online kunnen afsluiten"
Achtentwintig procent van de consumenten denkt dat hypotheekverstrekkers die niet de mogelijkheid bieden van online afsluiten van de hypotheek over een paar jaar...