Meijers zet meer in op online communicatie
Meijers rolt komende maanden het nieuwe klantportaal 'Mijn Meijers' uit, daarmee inhakend op de klantbehoefte naar meer online communicatie en contact. In combinatie is de huisstijl vernieuwd.
“De wereld om ons heen verandert. Communicatie versnelt, zowel intern als extern. We schakelen sneller met elkaar, wisselen makkelijker informatie uit en werken daardoor efficiënter.Als Meijers zijn we volop met deze ontwikkeling bezig en gaan we de komende jaren meer diensten online aanbieden. Met het aanleggen van een midoffice heeft de klant direct inzicht in zijn situatie en blijft er voor ons tijd over om echt persoonlijk contact te hebben met de klant.We rollen dit gloednieuwe klantportaal ‘Mijn Meijers' in de komende maanden onder alle relaties uit”, licht algemeen directeur Onno Paymans toe.
Meijers zegt zich te willen positioneren als professioneel, innovatief, eigentijds, persoonlijk, warm en betrokken en als bedrijf dat zijn klanten continuïteit, rust en zekerheid biedt. “We ambiëren de beste te zijn in ons vakgebied en daarnaast een aantrekkelijke werkgever te zijn , ook voor jong talent. Zaken die in de nieuwe huisstijl en tone of voice tot uiting komen.”
In de nieuwe huisstijl wordt de naam Meijers met een opvallende, gestyleerde letter ‘M’ geschreven. “De onderbroken lijn in de rechterpoot visualiseert dat als er eens een kink in de kabel zit (onderbreking) of er sprake is van een andere onverwachte tegenslag als brand, schade of ziekte, Meijers ervoor zorgt dat je toch weer verder kan. Continuïteit als leidend principe. Ons logo heeft dan ook alspayoff: Zeker verder.”
Verder worden in de nieuwe huisstijl heldere iconen gebruikt om de dienstverlening te visualiseren en worden voor de diverse bedrijfsonderdelen – Register-Makelaar in Assurantiën, het assuradeurenbedrijf enMeijers Verzuim en WIASupport (allen zeegroen) en Meijers Credit (koraalrood) - aparte kleurstellingen toegepast.
Reactie toevoegen
Online hypotheek afsluiten kent geen leeftijdsgrens
Er is geen sprake van een leeftijdsgrens bij het online afsluiten van een hypotheek. Dit blijkt uit de ingediende hypotheekaanvragen van het afgelopen jaar bij Hypotiek.nl. ...
Maak het verschil in de wereld van online advies
Figlo en Moneyview organiseren drie workshoprondes 'Blijf het verschil maken in de wereld van online advies'. "Deze gratis interactieve workshops bieden adviseurs...
Een derde financials werkt veel online samen met klant
Bijna een derde van de financiële bedrijven werkt veel online samen met de klant (dat wil zeggen er wordt bijvoorbeeld een chatmogelijkheid geboden of een digitale...
Online distributie richt ravage aan
De Distributiemonitor 2014 van IG&H toont een verdere verschuiving naar online distributie. Volgens IG&H in het FD maandagochtend is de impact van de verschuiving...
Nog een aanbieder online self-service testamenten
Opnieuw is er een online self-service testamenten en samenlevingscontracten gelanceerd: NuTestament. De oprichters, Marieken Selderijk en Koen Schenau, schrijven:...
AFM wil ook online klantbelang centraal
"Als dienstverlener kunt u dit handboek vooral zien als een oproep om te onderzoeken hoe u online nog beter het belang van de klant centraal kunt stellen."...
Ook zakelijke polis steeds vaker online
Ook (groot)zakelijke verzekeringen kan de klant straks rechtstreeks online sluiten. Dat denkt bijna 80 procent van de deelnemers aan het VNAB-Event in De Beurs van...
Hypotheekadvies en online sluiten hypotheek in één dvd te veel van het goede
ABN Amro stopt hypotheekadvies en als consument zelf sluiten van de hypotheek in één dienstverleningsdocument. Dat is verwarrend. Het dvd van ABN Amro...
Europese online omzet verzekeringen naar 25 miljard
"Bijna twee derde (64 procent) van de respondenten verwacht concurrentie van branchevreemde partijen, zoals Google of Amazon." Aldus Accenture-onderzoek...
Nieuw ProSured verzekert online
Financieel dienstverlener en internetondernemer Michel van Zessen is gestart met ProSured. "Zowel particulieren als ondernemers kunnen via dit nieuwe platform...