Nationale Hypotheekbond van start met Webdelen.nl

Smartphone mobiel digitaal millennial

Nationale Hypotheekbond is van start gegaan met Webdelen.nl. Met deze dienst kunnen deelnemers videovergaderen en hun schermen delen met klanten.

Jeroen Oversteegen, oprichter Nationale Hypotheekbond: "Met Webdelen.nl kunnen adviseurs hun klanten eenvoudig laten meekijken op hun scherm en berekeningen maken. Tevens kunnen ze met de klant chatten. Dankzij de snelle, lichte interface en het slimme deelnemersbeheer is een videogesprek met meerdere mensen tegelijk geen enkel probleem."

Webdelen.nl werkt zowel op uw computer, tablet als mobiele telefoon en kost 7 euro per maand, exclusief btw voor onbeperkt gebruik.

Reactie toevoegen

 

Reacties

Team Webdelen - Webdelen.l 30 maart 2020

Beste Kees, Dit is vrij beschikbaar voor iedereen. Als je een mailtje stuurt naar info@webdelen.nl dan nemen we contact met je op.

Team Webdelen - Webdelen.l 30 maart 2020

Beste Kees, Dit is vrij beschikbaar voor iedereen. Als je een mailtje stuurt naar info@webdelen.nl dan nemen we contact met je op.

Kees Snoeren - Snoeren Financieel Advies 27 maart 2020

Graag wil ik meer weten over webdelen. Is dit alleen voorbehouden aan abonnementhouders van hypotheekbond.nl?

Meer over
VVP Dag van het Topadvies thema ochtenduitzending NPO Radio 1

VVP Dag van het Topadvies thema ochtenduitzending NPO Radio 1

De Dag van het Topadvies, die VVP al vijf keer op rij organiseerde, was op 18 juni het thema van het NPO Radio 1-programma Gaan! met presentator Morad El Oakili. Het...

Positie professionele adviseur onbetwist

Positie professionele adviseur onbetwist

(VVP-special Business Support 2020) Kennis en vaardigheden, efficiënte processen en last but not least: maximaal contact met de klant. Dat zijn de succesfactoren...

Advies 3.0: Plug and Play

Advies 3.0: Plug and Play

(Kennisartikel Nationale Hypotheekbond) De Nationale Hypotheekbond houdt de branche graag scherp. ‘De bond’ maakt topafslag inzichtelijk en hamert...

Katern 'Advies op afstand' in VVP 2

Katern 'Advies op afstand' in VVP 2

In de vandaag (dinsdag) verschenen VVP 2-2020: een katern 'Advies op afstand' in samenwerking met RISK en de Nationale Hypotheekbond. En met goede vakverhalen van...

Webdelen voor adviseurs

Webdelen voor adviseurs

(VVP 02-2020) Overal contact houden met uw klant. Via Webdelen.nl kunt u elkaar persoonlijk spreken, uw scherm delen met uw klant, samen online berekeningen en...

Schermdelen: gemak en tijdwinst

Schermdelen: gemak en tijdwinst

(VVP 02-2020) In deze nieuwe rubriek over digitale dienstverlening gaan medewerkers van de Nationale Hypotheekbond of haar dochterondernemingen in gesprek met...

Maak van je advieskantoor een klant-energieke organisatie

Maak van je advieskantoor een klant-energieke organisatie

Hoe breng je een organisatie helemaal met elkaar in verbinding en hoe kun je klant-energie door je organisatie laten stromen. Klant-energie is de feedback van klanten...

How to be future proof als advieskantoor

How to be future proof als advieskantoor

Niet met prijs, niet met producten, niet met kennis, maar met een klantgerichte dienstverlening maak je het echte onderscheid als onafhankelijk advieskantoor....

Maak kennis met het advieskantoor anno 2025

Maak kennis met het advieskantoor anno 2025

De digitale revolutie heeft op alle sectoren in de maatschappij een enorme invloed, maar naast de technologische veranderingen verandert ook het gedrag...

Future skills in de adviespraktijk: Harvard onderhandelen

Future skills in de adviespraktijk: Harvard onderhandelen

Een veranderende maatschappij vraagt om veranderende competenties. Dat geldt voor professionals in het algemeen, maar vooral voor professionals in de financiële...