Nationale Hypotheekbond van start met Webdelen.nl

Smartphone mobiel digitaal millennial

Nationale Hypotheekbond is van start gegaan met Webdelen.nl. Met deze dienst kunnen deelnemers videovergaderen en hun schermen delen met klanten.

Jeroen Oversteegen, oprichter Nationale Hypotheekbond: "Met Webdelen.nl kunnen adviseurs hun klanten eenvoudig laten meekijken op hun scherm en berekeningen maken. Tevens kunnen ze met de klant chatten. Dankzij de snelle, lichte interface en het slimme deelnemersbeheer is een videogesprek met meerdere mensen tegelijk geen enkel probleem."

Webdelen.nl werkt zowel op uw computer, tablet als mobiele telefoon en kost 7 euro per maand, exclusief btw voor onbeperkt gebruik.

Reactie toevoegen

 

Reacties

Team Webdelen - Webdelen.l 30 maart 2020

Beste Kees, Dit is vrij beschikbaar voor iedereen. Als je een mailtje stuurt naar info@webdelen.nl dan nemen we contact met je op.

Team Webdelen - Webdelen.l 30 maart 2020

Beste Kees, Dit is vrij beschikbaar voor iedereen. Als je een mailtje stuurt naar info@webdelen.nl dan nemen we contact met je op.

Kees Snoeren - Snoeren Financieel Advies 27 maart 2020

Graag wil ik meer weten over webdelen. Is dit alleen voorbehouden aan abonnementhouders van hypotheekbond.nl?

Groen licht voor opleiding Actief Klantbeheer

Groen licht voor opleiding Actief Klantbeheer

De opleiding Actief Klantbeheer gaat na een geslaagde pilot officieel op 2 december 2021 van start. De opleiding is ontwikkeld in het kader van het initiatief...

Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen

Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen

"Welke hulp heb je tussentijds nodig bij hypotheken met een rentevaste periode van 20 jaar?' Met deze retorische vraag stelde de Consumentenbond de waarde van...

Doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer onder adviseurs!

Doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer onder adviseurs!

Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...

Serie Actief Klantbeheer, deel 8:  waagt u de sprong?

Serie Actief Klantbeheer, deel 8: waagt u de sprong?

"We willen het allemaal. Loyale klanten. Loyale klanten zijn binnen handbereik als u uw mindset hierop aanpast. Adviseren over een passende financiële oplossing,...

Serie Actief Klantbeheer, deel 7:  versla de varkenscyclus!

Serie Actief Klantbeheer, deel 7: versla de varkenscyclus!

"Je ziet het op dit moment gebeuren. Er zijn relatief veel nieuw toetredende financieel dienstverleners op de hypothekenmarkt. Oud-werknemers van banken die voor...

Serie Actief Klantbeheer, deel 6: maak er een gezond businessmodel van

Serie Actief Klantbeheer, deel 6: maak er een gezond businessmodel van

“Adviseurs zijn geen filantropische instellingen. Actief klantbeheer kost een adviseur tijd en diezelfde tijd is zo hard nodig om klanten te helpen bij nieuwe...

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Naast het brancheonderzoek Actief Klantbeheer dat op 13 oktober 2021 van start is gegaan, zal binnenkort ook de eerste opleiding Actief Klantbeheer in première...

Serie Actief Klantbeheer, deel 5: ga eens tegen je natuur in!

Serie Actief Klantbeheer, deel 5: ga eens tegen je natuur in!

"Mensen zijn lui. En dat is maar goed ook. Anders waren jij en ik er namelijk niet geweest. Op de prehistorische steppen was energiebesparing nodig om op gezette...

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

"Als je geen band opbouwt met jouw klant gaat hij gewoon op zoek naar een nieuwe adviseur", aldus Michel Ligtlee, beleidsadviseur Vereniging Eigen Huis in deel...

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

"Geldverstrekkers zijn tegenwoordig erg actief als het gaat om het begrip ‘Know Your Customer’. Dit heeft alles te maken met de verantwoordelijkheid...