Nationale Ontwoekerdag op 7 maart

Ab FLipse 2016

Een aantal belangenbehartigers van woekerpolishouders organiseren op 7 maart de Nationale Ontwoekerdag. Het betreft onder meer ConsumentenClaim en Vereniging Woekerpolis.nl. In een tweet schrijft ConsumentenClaim: "Heb jij een woekerpolis en wil je weten wat je hier mee moet? Met o.a. Plus Magazine, de Consumentenbond, Vereniging Woekerpolis.nl en MoneyWise organiseren wij de Nationale Ontwoekerdag op woensdag 7 maart! Noteer deze datum in je agenda. Meer informatie volgt later."

Voorzitter Ab Flipse (foto) van Vereniging Woekerpolis.nl tweet hier achteraan: "De komende 6 weken ontvangen ruim 1 miljoen consumenten een nieuwsbrief en/of magazine met daarin alle informatie over het beleggingsdossier (woekerpolis) drama. Wat kun je doen, wat moet je doen, wat wil je doen? Niets (meer) doen is geen optie!"