NN: “Kom maar op met het leven”
Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering. Mariëlle Krouwel, Head of Global Branding NN Group: “Hiermee zet NN zich neer als de onvoorwaardelijke supporter die mensen aanmoedigt om alle veranderingen in het leven vol vertrouwen aan te gaan. Een campagne die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van over risico’s, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert.”
In de nieuwe commercial laat de jonge Bobbie zien dat veranderen een kwestie van doen is. Krouwel: “Vol vertrouwen neemt ze het heft in eigen hand en besluit haar loszittende melktand zelf het laatste zetje te geven. De boodschap: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.’”
Reactie toevoegen
NN: "Uitval door psychische klachten stijgt ondanks dalend ziekteverzuim"
Het ziekteverzuimpercentage over het eerste half jaar van 2023 is gedaald ten opzichte van de eerste kwartalen in 2022. Toch ziet Nationale-Nederlanden het verzuim...
Nicole Wiesehahn nieuwe directeur NN Leven & Pensioen Services
Nicole Wiesehahn is per 1 oktober benoemd tot directeur Nationale-Nederlanden Leven & Pensioen Services. Zij volgt Martijn Hoogeweegen op, die per 1 september...
Boete van 425.000 euro NN Leven voor onjuiste en te late pensioeninformatie
De AFM heeft pensioenuitvoerder NN Leven een bestuurlijke boete van 425.000 euro opgelegd. Diyt omdat NN “niet-correcte pensioeninformatie heeft verstrekt...
Nederlanders onderschatten de kosten van onverwachte terugreis van vakantiebestemming naar huis
Slechts vijftien procent van de Nederlanders sluit een reisverzekering vooral af vanwege de kosten voor het vervoer naar Nederland als ze niet meer zelf kunnen terugreizen....
Igno Schings (NN): “Sneller in gesprek over gezondheid met werknemer”
NN roept werkgevers op vaker en sneller het gesprek aan te gaan over gezondheid met hun werknemers. Igno Schings, directeur collectieve inkomensverzekeringen, tegenover...
ING brengt emotie terug in merk
ING lanceerde maandag een nieuwe campagne waarmee de bank de emotionele connectie met het merk wil verstevigen. De campagne benadrukt dat mensen zelf het beste weten...
NN: "Aanvullend pensioen moet sexy onderwerp worden"
Uit onderzoek onder onafhankelijke financiële adviseurs blijkt dat er behoefte is aan een pensioenproduct met meer flexibiliteit in vermogensopbouw. Aldus Nationale-Nederlanden...
Uriël Ballast CMO Hypotheek Visie
Met de benoeming van Uriël Ballast als Chief Marketing Officer, CMO, maakt franchiseorganisatie Hypotheek Visie "de strategische keuze om onze marketingactiviteiten...
Maaike van Beijsterveldt directeur NN Retail Schade & Zorg
Nationale-Nederlanden benoemt Maaike van Beijsterveldt (33) tot directeur van Retail Schade & Zorg. Zij volgt hiermee Bianca Knispel op die Head of Protection...
Kwart inwoners Zuid-Nederland verwacht binnen tien jaar nieuwe watersnoodramp
Bijna een kwart (23 procent) van de inwoners van Zeeland, Noord-Brabant en Limburg verwacht binnen tien jaar een volgende nationale watersnoodramp. Bovendien denkt...