NN: “Kom maar op met het leven”

Mariëlle Krouwel

Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering. Mariëlle Krouwel, Head of Global Branding NN Group: “Hiermee zet NN zich neer als de onvoorwaardelijke supporter die mensen aanmoedigt om alle veranderingen in het leven vol vertrouwen aan te gaan. Een campagne die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van over risico’s, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert.”

In de nieuwe commercial laat de jonge Bobbie zien dat veranderen een kwestie van doen is. Krouwel: “Vol vertrouwen neemt ze het heft in eigen hand en besluit haar loszittende melktand zelf het laatste zetje te geven. De boodschap: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.’”

 

Reactie toevoegen

 
NN helpt mkb bij transitie naar elektrische bedrijfswagens

NN helpt mkb bij transitie naar elektrische bedrijfswagens

Electrifleet is de partner, expert en adviseur voor elektrische bedrijfsvoertuigen voor het mkb. Aldus Nationale-Nederlanden bij Electrifleet, een pilot van het...

NN: "Bij acht op de tien woningen kan de luchtkwaliteit beter"

NN: "Bij acht op de tien woningen kan de luchtkwaliteit beter"

In veel woningen valt nog wat te verbeteren aan de luchtkwaliteit in huis. Dat blijkt uit de resultaten van de Gezond Wonen Check van Nationale-Nederlanden, die...

Ohra neemt afscheid van pechvogel-stel Rob en Els

Ohra neemt afscheid van pechvogel-stel Rob en Els

Ohra neemt afscheid van het onhandige stel dat tien jaar de hoofdrol speelde in haar reclamecampagnes. Speciaal voor het afscheid van Rob en Els ontwikkelden Ohra...

Beduidend minder Nederlanders voelen zich verantwoordelijk voor eigen pensioen

Beduidend minder Nederlanders voelen zich verantwoordelijk voor eigen pensioen

Het verantwoordelijkheidsgevoel dat mensen ervaren als het neerkomt op hun eigen pensioen is in tien jaar tijd flink gedaald. Gaf in 2011 een ruime meerderheid (54...

NN en Mauritshuis verlengen samenwerking

NN en Mauritshuis verlengen samenwerking

NN, sinds vijf jaar hoofdpartner, verlengt de samenwerking met het Mauritshuis in Den Haag mer drie jaar. Dailah Nihot, lid van de Management Board van NN Group:...

Beleggingsverzekeringen: informatieplicht verzekeraars reikte mogelijk verder

Beleggingsverzekeringen: informatieplicht verzekeraars reikte mogelijk verder

De Advocaat Generaal (A-G) heeft voor woekerpolisgedupeerden een positief advies uitgebracht aan de Hoge Raad. Het advies is naar aanleiding van prejudiciële...

NN vraagt aandacht voor een gezond binnenklimaat

NN vraagt aandacht voor een gezond binnenklimaat

Nationale-Nederlanden wil het belang van een gezonde woning onderstrepen en lanceert daarom het platform Gezond Wonen. Sitske Mauritsz, directeur Hypotheken...

Bonden leggen cao-onderhandelingen met NN stil

Bonden leggen cao-onderhandelingen met NN stil

De cao-onderhandelingen met NN Group (Nationale-Nederlanden) liggen stil. Vakbonden FNV Finance, CNV Vakmensen en De Unie komen na een jaar praten met de verzekeraar...

Stel jij de tweede vraag?

Stel jij de tweede vraag?

(Bram Grundmeijer, KLAP, in Ken je vak! in VVP 3-2021) Ik daag je uit… Beoordeel een klant niet op zijn gedrag, standpunten of primaire behoeften. Ga samen...

NN: gelijk verlof voor ieder gezin

NN: gelijk verlof voor ieder gezin

NN is begonnen alle verlofvormen voor ouder en kind voor alle medewerkers in Nederland inclusief te maken. Bernadette Moors, HR directeur Nederland: “NN volgde...