NN: “Kom maar op met het leven”
Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering. Mariëlle Krouwel, Head of Global Branding NN Group: “Hiermee zet NN zich neer als de onvoorwaardelijke supporter die mensen aanmoedigt om alle veranderingen in het leven vol vertrouwen aan te gaan. Een campagne die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van over risico’s, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert.”
In de nieuwe commercial laat de jonge Bobbie zien dat veranderen een kwestie van doen is. Krouwel: “Vol vertrouwen neemt ze het heft in eigen hand en besluit haar loszittende melktand zelf het laatste zetje te geven. De boodschap: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.’”
Reactie toevoegen
NN: gelijk verlof voor ieder gezin
NN is begonnen alle verlofvormen voor ouder en kind voor alle medewerkers in Nederland inclusief te maken. Bernadette Moors, HR directeur Nederland: “NN volgde...
Pensioenverplichtingen Henkel naar NN
Nationale-Nederlanden neemt de pensioenverplichtingen en bezittingen over van Stichting Pensioenfonds Henkel Nederland. Per 1 juli 2021 ontvangen de deelnemers een...
NN Schade: Intermediair en Retail worden aparte bedrijfsonderdelen
Nationale-Nederlanden brengt een nieuwe focus aan bij het schadebedrijf. De bedrijfsonderdelen Zakelijk - en Particulieren Schade worden ingericht naar distributiekanaal....
NN: “Luchtkastelen zijn snel gebouwd bij eenmalig bedrag pensioen”
“Luchtkastelen zijn snel gebouwd bij eenmalig bedrag pensioen. Maar als de realiteit dichterbij komt, hebben werknemers toch vooral oog voor de bezwaren.”...
NN roept op ‘Het gaat het?’ weer belangrijk te maken
“Een goed gesprek over hoe het gaat, blijkt de sleutel tot minder ziekteverzuim en uiteindelijk tot een vitaler en veerkrachtiger Nederland.” Aldus Maurice...
NN viert opening musea met Open Museum Week
Nationale-Nederlanden organiseert de NN Open Museum Week van 9 tot en met 15 juni. Het concern: “Vanaf zaterdag 5 juni mogen de Nederlandse musea weer...
NN verzorgt polis P2P-platform Indie Marketplace
NN gaat de verzekering verzorgen die wordt aangeboden door Indie Marketplace, waar professionele en particuliere campereigenaars online hun campers kunnen verhuren...
NN brengt Hello Mobility onder in VVCR-Prodrive
Nationale-Nederlanden brengt haar label Hello Mobility, een initiatief om wagenparkbeheer te verbeteren, onder in een strategisch partnerschap met VVCR-Prodrive....
Eva Fransz underwriting manager brand NN Beurs
Met het aantrekken van Eva Fransz per 1 juni breidt Nationale-Nederlanden Beurs het managementteam uit met een underwriting manager Brand. Fransz werkt sinds 2011...
Wilbert Ouburg benoemd tot CRO NN Leven & Pensioen
Wilbert Ouburg wordt per 1 april benoemd tot Chief Risk Officer van Nationale-Nederlanden Leven & Pensioen. Hij volgt Hans Bonsel op, die deze functie sinds...