Odin komt met claim- en Hypopakket

Stichting Odin logo

Stichting Odin heeft voor adviseurs het Claimpakket en het Hypopakket ontwikkeld.

Met het ClaimPakket kunnen intermediairs zelfstandig een berekening maken van de potentiële schadeclaim in een woekerpolis. Met het HypoPakket kunnen intermediairs inspelen op de actuele hypotheekrentemarkt. Via een individuele affiliate-link kunnen intermediairs consumenten doorverwijzen naar Stichting ODIN, waar ze een onafhankelijk rapport kunnen aanvragen dat inzichtelijk maakt wat de mogelijkheden zijn bij middelen, omsluiten bij dezelfde geldverstrekker of oversluiten naar een andere geldverstrekker. Nadat het rapport is geleverd, ontvangt het intermediair van Stichting ODIN de NAW gegevens van die klant voor verdere activering.

Jos Koets verzorgt odin-workshop \'afm op bezoek'

Financieel adviseur Jos Koets gaat twee Odin-workshops verzorgen. Daaronder de workshop 'De AFM op bezoek'. Koets was de eerste adviseur in Nederland die zelf de...