OG draagt deel pensioenportefeuille over aan Zwitserleven

Seada van den Herik website OG 2021

Onderlinge ’s-Gravenhage heeft met Athora Netherlands overeenstemming bereikt over de overdracht van haar 2e pijler pensioenportefeuille aan Zwitserleven. In totaal betreft het 11.300 polissen en een belegd pensioenvermogen van circa 307 miljoen euro.

Seada van den Herik, algemeen directeur Onderlinge ’s-Gravenhage: "Deze stap past in de strategie van Onderlinge ’s-Gravenhage om zich te focussen op de uitbouw van haar producten in het 3e pijler pensioen en op de verdere ontwikkeling van financiële producten en diensten op het gebied van wonen, werken en welzijn voor particulieren in de tweede levensfase. Bij de keuze van een nieuwe pensioenuitvoerder hebben we het belang van onze leden zorgvuldig gewogen. Wij zijn ervan overtuigd dat bij Zwitserleven de duurzame uitvoering van de 2e pijler pensioenverzekeringen van onze leden geborgd is."