Prestatie Onderzoek Adfiz in MoneyView-vergelijkers

Enno Wiertsema 2018 NIEUW

Het vernieuwde Adfiz Prestatie Onderzoek is opgenomen in de MoneyView-vergelijkers.

De vernieuwde Adfiz scores zijn beschikbaar in de vergelijkers van MoneyView. Adfiz is onlangs overgestapt van beoordelingen op basis van een schaal van 1 tot 10 naar de Net Promotor Score (NPS). Bij de NPS-methodiek wordt de vraag beantwoord in hoeverre adviseurs een bepaalde aanbieder bij anderen zouden aanbevelen. Alle gebruikers van de ProductManager, Advisa en Selector hebben voortaan de beschikking over deze ‘vernieuwde’ Adfiz-scores.

De waarde van het Adfiz Prestatie Onderzoek wordt groter naarmate er méér adviseurs zijn die hun oordeel willen delen. Adfiz wil dan ook graag de respondentenbasis verder verbreden. Adfiz-directeur Enno Wiertsema: “Wij willen de introductie van onze vernieuwde methodiek binnen de MoneyView-vergelijkers graag aangrjipen om een oproep te doen aan álle adviseurs in Nederland, of ze nu aangesloten zijn bij Adfiz of niet: Doe vooral mee aan het Adfiz-Prestatie Onderzoek en help mee om onze branche verder te verbeteren.”

Klik hier om je aan te melden voor het PrestatieOnderzoek.

Reactie toevoegen

 
Ken je vak! Adfiz: investeren in preventie en klimaatadaptatie

Ken je vak! Adfiz: investeren in preventie en klimaatadaptatie

(Adfiz in Ken je vak! in VVP 1-2024) De noodzaak om te investeren in preventie en klimaatadaptatie neemt toe. Adviseurs kunnen hier een essentiële rol in spelen. Klimaatrisico’s...

Adfiz: keuze voor verkort hypotheekadvies goed onderbouwen

Adfiz: keuze voor verkort hypotheekadvies goed onderbouwen

"Verkort hypotheekadvies bij verduurzaming was al mogelijk, maar met dit onderzoek is in ieder geval meer duidelijkheid gekomen over wat er onder verkort hypotheek...

MoneyView in VVP 1-2024: personalised pricing niet misbruiken

MoneyView in VVP 1-2024: personalised pricing niet misbruiken

MoneyView roept in VVP 1-2024 verzekeraars op geen misbruik te maken van personalised pricing. Pepijn van Kleef, directeur, somt voorbeelden uit het buitenland op...

MoneyView: "Opletten bij verhogen en verlagen AOV-dekking"

MoneyView: "Opletten bij verhogen en verlagen AOV-dekking"

MoneyView constateert grote verschillen in de voorwaarden verhogings- en verlagingsrecht AOV. Het onderzoeksbureau bij de publicatie van zijn nieuwe Special Item...

Investeren in preventie en klimaatadaptatie

Investeren in preventie en klimaatadaptatie

(Adfiz in Ken je vak! in VVP 1-2024) De noodzaak om te investeren in preventie en klimaatadaptatie neemt toe. Adviseurs kunnen hier een essentiële rol in...

Personalised pricing

Personalised pricing

(Pepijn van Kleef, MoneyView, in VVP 1-2024) Het heeft het nieuws niet écht gehaald. Er zijn geen kamervragen gesteld, er zijn nog geen collectieve claimstichtingen...

Adfiz: "Verlaag drempels financieel advies verduurzaming"

Adfiz: "Verlaag drempels financieel advies verduurzaming"

Adfiz roept op tot het verlagen van adviesdrempels om consumenten en mkb te activeren en te helpen bij verduurzaming. Adfiz in haar reactie op de (inmiddels gesloten)...

Burgemeester Valkenburg neemt watersnoodboekje Adfiz in ontvangst

Burgemeester Valkenburg neemt watersnoodboekje Adfiz in ontvangst

Adfiz-voorzitter Roger van der Linden reikte vorige week de Adfiz-publicatie 'Watersnood in de Valckenborgh' over de watersnood in 2021 uit aan burgemeester Daan...

Adfiz Nieuwjaarspeiling: verwachtingen voor 2024 fors positiever

Adfiz Nieuwjaarspeiling: verwachtingen voor 2024 fors positiever

Voor het komende jaar 2024, aldus de Adfiz Nieuwjaarspeiling, verwachten zo’n 25 procentpunt meer kantoren een groei te noteren dan de realisatie over 2023....

Regels actieve provisietransparantie gaan in op 1 juli a.s.

Regels actieve provisietransparantie gaan in op 1 juli a.s.

De regels voor actieve provisietransparantie gaan in op 1 juli 2024. De wetswijziging is gepubliceerd in de Staatscourant. Vanaf 1 juli dienen adviseurs de consument...