Rekentool Pensioenakkoord

ZZP'er laptop via Pixabay

Onzepensioenregeling.nl heeft de Rekentool Pensioenakkoord ontwikkeld. Onzepensioenregeling.nl: “Vanuit verschillende invalshoeken worden allerlei gewenste opties per werknemer doorgerekend. Is de pensioenuitkomst het uitgangspunt of juist de pensioenlast? Wat wordt de flat rate? Wel of niet compenseren? En voor welke periode? Tien jaar, vijftien jaar of tot de pensioendatum?

“De pensioenresultaten worden niet alleen gebaseerd op UPO-niveau, maar ook op basis van de scenariosets van De Nederlandsche Bank. Salaris- en carrièrestijgingen kunnen meegenomen worden, alsmede in- en uitstroom van werknemers.

“Uiteindelijk leidt dit tot een uitgebreid adviesrapport met een duidelijke grafische weergave. De adviseur kan de eigen, aan te passen tekst in het rapport verwerken.

“De rekentool zal later nog uitgebreid worden met een persoonlijk rapport voor elke werknemer.”

De Bruijn ontwikkelt Pensioen Informatie Omgeving

Eric de Bruijn Pensioenconsultancy ontwikkelde in eigen beheer onzepensioenregeling.nl, een Pensioen Informatie Omgeving waar elke onderneming ongeacht de omvang...