Schrijf je in voor het grootste innovatie-event in de financiële sector

VIP beeld

Het VVP Innovatie Platform (VIP), hét innovatieplatform voor de de financiële adviessector in Nederland, organiseert op 5 juli samen met onder meer de Stichting Contactgroep Automatisering het VIP-Event Be the change!, hét Fin- & Insurtech event voor de top van de financiële adviessector in Nederland.

Deze grootschalige kennis-, netwerk- en inspiratiedag biedt een wervelend hoofdprogramma, presentaties van meer dan 30 verschillende fin- en insurtech bedrijven die een doorkijk geven naar de nieuwe mogelijkheden en toekomstige ontwikkelingen in de adviesmarkt en volop netwerkmogelijkheden. VIP is bestemd voor beslissers, management en directie van geldverstrekkers, verzekeraars, de volmachtmarkt, adviesketens en de topadvieskantoren van Nederland. De deelnemers krijgen op dit event uitgebreid de tijd om kennis te maken met alle innovaties en nieuwe toepassingen voor de financiële advieswereld.

Plenair bieden Adfiz-directeur Enno Wiertsema, NVGA-voorzitter Ron Gardenier, CGA-voorzitter Michael Mackaaij en Verbondsdirecteur Richard Weurding onder leiding van dagvoorzitter Boudewijn van Uden (a.s.r.) inzicht in de ontwikkelingen, trends, uitdagingen en aandachtspunten in de samenleving en de impact hiervan op de advies- en verzekeringswereld. Jarno Duursma, onafhankelijk technologie-expert, publicist, onderzoeker en spreker op het gebied van digitale technologie, biedt een concrete blik op de toekomstige impact van digitale technologie op bedrijf, mens en samenleving. Michael Mackaaij, voorzitter van de stichting Contactgroep Automatisering, biedt tips, aandachtspunten en aanbevelingen hoe adviseurs zich het beste staande houden in de digitale revolutie.

Meer informatie over dit event is te vinden op de speciale VIP-site. Meld je aan en kies je favoriete innovatie-sessies.

Reactie toevoegen

 
Contactgroep Automatisering ondersteunt pleidooi AFM

Contactgroep Automatisering ondersteunt pleidooi AFM

De Stichting Contactgroep Automatisering deelt de visie die de AFM dinsdag neerlegde in het rapport ‘Aandachtspunten bij het gebruik van adviessoftware’. ...

Overnemen elders gegenereerde data niet zonder risico's

Overnemen elders gegenereerde data niet zonder risico's

CGA-voorzitter Michael Mackaaij wijst op nieuwe risico’s die het gebruik van data die elders zijn gegenereerd oplevert. Mackaaij: “Partijen in de markt...

CGA-voorzitter schetst oplossing problematiek delen klantdata

CGA-voorzitter schetst oplossing problematiek delen klantdata

Een uniforme overeenkomst van opdracht met gestandaardiseerde uitsluitingen en disclaimers. Dat is volgens voorzitter Michael Mackaaij van de Contactgroep Automatisering...

Contactgroep Automatisering: drie nieuwe deelnemers

Contactgroep Automatisering: drie nieuwe deelnemers

De Stichting Contactgroep Automatisering verwelkomde in april drie nieuwe deelnemers. Het betreft Otherside at Work (leverancier van Xpert Suite, onder meer door...

“Automatisering nog belangrijker voor adviseur”

“Automatisering nog belangrijker voor adviseur”

De Stichting Contactgroep Automatisering (CGA) voorziet dat in de komende periode veel financieel advieskantoren nog afhankelijker worden van het goed functioneren...

Michael Mackaaij nieuwe voorzitter CGA

Michael Mackaaij nieuwe voorzitter CGA

Michael Mackaaij (Verne en nexxbiz Operiations) wordt per 1 juni de opvolger van Leon van Vliet als voorzitter van de Stichting Contactgroep Automatisering (CGA). Mackaaij...

Inzicht in en overzicht van standaarden voor Data Exchange

Inzicht in en overzicht van standaarden voor Data Exchange

De Stichting Contactgroep Automatisering (CGA) en SIVI hebben een convenant gesloten om te komen tot “sectorbreed uitstekend werkende Data Exchange voor financiële...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Automatiering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het advieskantoor dat op een efficiënte manier automatisering weet te omarmen, houdt meer tijd...

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

“Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering en het verzilveren van klantgerichtheid. Goede digitalisering betekent goed en real time inzicht in...

Waarom geen hypotheek op proef?

Waarom geen hypotheek op proef?

"Een ontwikkeling die duidelijk terrein wint, is gebruik ten faveure van bezit. Trekken we dat door naar onze sector, dan is het leasen van onderdak nog helemaal...