SEH: consumentencampagne 'LevenWonen'

Huis (luiken) via Pixabay

Op meerdere radiozenders zijn sinds dinsdag commercials te beluisteren van de SEH. De radiocampagne vormt de aftrap van een langdurige consumentencampagne ‘LevenWonen’.

Centraal onderdeel in de campagne is het online platform LevenWonen.nl. Deze website biedt consumenten laagdrempelige informatie over wonen en belangrijke levensfasen. Bij SEH aangesloten adviseurs kunnen berichten delen en (potentiële) klanten naar hun eigen profielpagina leiden. Om die reden hebben, in de weken voorafgaand aan de campagne, al bijna 2.000 Erkend Financieel Adviseurs hun profiel op LevenWonen.nl geactiveerd en verrijkt.

De campagne ‘LevenWonen’ zal voortdurend inhaken op actuele financiële thema’s. Via social media en zoekmachine Google worden gericht doelgroepen bereikt: starters, woningbezitters, huurders en zzp’ers.

Het eerste campagnethema is ‘duurzaam wonen’. Consumenten kunnen via een speciale ‘DuurzaamheidScan’ snel zien op welke punten zij hun huis kunnen verbeteren. Binnen enkele minuten wordt duidelijk wat er zoal gedaan kan worden, aan welke investeringen ze moeten denken en wat er te besparen valt. De scan verwijst uiteraard door naar de Erkend Financieel Adviseur voor een antwoord op de vraag hoe een duurzame verbouwing kan worden gefinancierd.

De SEH-commercial is de komende twee weken circa 150 keer te horen op een viertal zenders: NPO Radio 2, Qmusic, Radio 10 en Sky Radio. De commercial verwijst luisteraars naar de website LevenWonen.nl.

SEH wil met de campagne laten zien waar een Erkend adviseur voor staat. “En we laten consumenten zien waar ze die Erkend adviseur kunnen vinden”, zegt SEH-directeur Bart de Nie. “Wij vinden dat consumenten de juiste keuze al moeten maken op het moment dat zij een financieel adviseur zoeken.”



 

Reactie toevoegen

 
Meer over
SEH en Impact lanceren 'Eigenwoning Challenge'

SEH en Impact lanceren 'Eigenwoning Challenge'

De Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH) heeft samen met Impact de kennisquiz 'de Eigenwoning Challenge' gelanceerd. Volgens de SEH een nieuwe benadering om de...

Financieel adviseurs maken meer werk van actief klantbeheer

Financieel adviseurs maken meer werk van actief klantbeheer

Financieel adviseurs hebben het afgelopen jaar meer werk gemaakt van actief klantbeheer, zo blijkt uit het tweede onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer....

Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

"Hoe bouw je een duurzame relatie op met je klanten? Hoe verhoog je de intensiteit en het niveau van klantcontacten en hoe creëer je tegelijkertijd een solide...

Register Financieel Adviseur Duurzaam Wonen

Register Financieel Adviseur Duurzaam Wonen

SEH introduceert in samenwerking met De Hypotheker en Advieskeuze het register Financieel Adviseur Duurzaam Wonen. Alle bij de SEH ingeschreven financieel adviseurs...

Winnende bespaartip consumentenplatform LevenWonen.nl

Winnende bespaartip consumentenplatform LevenWonen.nl

Organiseer eetafspraken met vrienden of familie en rouleer iedere week. Met die bespaartip heeft Rowin van den Berge uit Hillegom de prijsvraag gewonnen van LevenWonen.nl,...

Adviesalerts!

Adviesalerts!

(Uit katern Duurzaam Wonen in VVP 2-2021) Duurzaam wonen is hot, de ontwikkelingen gaan snel. VVP praat u bij met Adviesalerts! Een goede zaak: steeds meer...

Ruim 7.000 geslaagden voor opleiding Adviseur Duurzaam Woonen

Ruim 7.000 geslaagden voor opleiding Adviseur Duurzaam Woonen

Al 7.291 hypotheek- en financieel adviseurs en andere geïnteresseerden, zoals mid- en backoffice medewerkers, zijn geslaagd voor de opleiding Adviseur Duurzaam...

Verbond Financiële BeroepsOrganisaties (VFBO) is een feit

Verbond Financiële BeroepsOrganisaties (VFBO) is een feit

Het eerder aangekondigde Verbond Financiële BeroepsOrganisaties (VFBO) is een feit. Onlangs hebben de voorzitters van FFP, SEH en RFEA de oprichtingsakte getekend....

FFP, SEH en RFEA onderzoeken "versterkte samenwerking"

FFP, SEH en RFEA onderzoeken "versterkte samenwerking"

FFP, SEH en RFEA onderzoeken "een versterkte samenwerking". De organisaties willen hun eigen identiteit en keurmerk behouden en zien met het idee van samenwerking...

Coronavirus: Adfiz-bijeenkomsten opgeschort

Coronavirus: Adfiz-bijeenkomsten opgeschort

Alle door het Adfiz-bureau georganiseerde bijeenkomsten zijn met onmiddellijke ingang opgeschort vanwege het coronavirus. Het betreft: 19 maart - Jong Management, ...