TLN zet extra in op preventie met Hello Mobility

Busje bestel bezorger via Pixabay 2019

Hello Mobility gaat samenwerken met branchevereniging Transport en Logistiek Nederland (TLN). Hello Mobility levert een preventieprogramma op maat waarin rijgedrag door ICT in een dashboard inzichtelijk wordt gemaakt en de ondernemer door experts gecoacht wordt. Zo kunnen het aantal schades en reparatiekosten sterk worden verminderd.

Volgens Sjors Jepkema, verantwoordelijk voor Producten en Diensten van TLN (5.000 leden), “hebben met name de koeriers en expresbedrijven moeite om zich te verzekeren. Er zijn een groot aantal schadegevallen bij de betrokken bedrijven. De kosten van premies nemen toe en leiden in sommige gevallen tot onverzekerbaarheid. Daarom willen wij met TLN Verzekeringen extra inzetten op preventie.”

Hello Mobility is een initiatief van Sparklab, het innovatielaboratorium van Nationale-Nederlanden. Deze dienst is voor iedereen beschikbaar ongeacht waar de ondernemer verzekerd is.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Medio 2024 nieuw schadevrije jaren-systeem

Medio 2024 nieuw schadevrije jaren-systeem

Vanaf medio 2024 vindt de berekening van schadevrije jaren centraal plaats in een nieuw, transparanter schadevrije jaren-systeem dat bovendien altijd en overal te...

Promovendum komt met inflatiebeschermer

Promovendum komt met inflatiebeschermer

Terwijl andere autoverzekeraars gedreven door de inflatie hun tarieven verhogen, biedt Promovendum de mogelijkheid om de premie drie jaar vast te zetten. De klant...

Forse daling aantal geclaimde bedrijfsbranden

Forse daling aantal geclaimde bedrijfsbranden

Het aantal geclaimde bedrijfsbranden daalt fors, van 3.878 in 2020 naar 3.351 vorig jaar. De afname met ruim 500 claims (dertien procent) past in een trend die al...

Auto en verzekering geïntegreerd

Auto en verzekering geïntegreerd

“Voor de verzekering wordt alleen naar de risico’s van het object, de Lightyear, gekeken en niet naar de verzekeringnemer.” Aldus Interpolis en...

Open laten dakraam komt klant duur te staan

Open laten dakraam komt klant duur te staan

(Kifid-uitspraak GC 2022-0843) De consument heeft een beroep op zijn verzekering gedaan omdat in zijn woning is ingebroken en daarbij spullen en kostbaarheden zijn...

Consultatie voorontwerp Implementatiewet zesde richtlijn motorrijtuigenverzekering

Consultatie voorontwerp Implementatiewet zesde richtlijn motorrijtuigenverzekering

Drie ministeries zijn de internetconsultatie gestart van het voorontwerp Implementatiewet zesde richtlijn motorrijtuigenverzekering. Dit voorontwerp zet de zesde...

Alpina Group introduceert app die verkeersongelukken vermindert

Alpina Group introduceert app die verkeersongelukken vermindert

Alpina Group heeft een app geïntroduceerd die bijdraagt aan het verbeteren van het verkeersbewustzijn: de Alpina Theorie Examen game. “De Alpina Theorie...

Reservesleutel mocht in auto blijven, want moeilijk vindbaar

Reservesleutel mocht in auto blijven, want moeilijk vindbaar

(Kifid-uitspraak GC 2022-0784) De auto van de consument is gestolen. Hij heeft een beroep gedaan op zijn verzekering, maar de verzekeraar (a.s.r.) heeft uitkering...

Premies autoverzekering iets gedaald

Premies autoverzekering iets gedaald

Autoverzekeringen zijn in het eerste halfjaar van 2022 iets goedkoper geworden. De gemiddelde premie voor een autoverzekering was in januari tot en met juni van...

Periodieke beoordeling constructieve veiligheid grote publieke gebouwen

Periodieke beoordeling constructieve veiligheid grote publieke gebouwen

In het Besluit bouwwerken leefomgeving (Bbl) wordt de plicht opgenomen een periodieke beoordeling te doen van de constructieve veiligheid van gebouwen wanneer een...