Uriël Ballast CMO Hypotheek Visie

Persfoto Uriel Ballast

Met de benoeming van Uriël Ballast als Chief Marketing Officer, CMO, maakt franchiseorganisatie Hypotheek Visie "de strategische keuze om onze marketingactiviteiten fors te versterken als groeimotor voor de bij de ons aangesloten advieskantoren".

Als medeaandeelhouder en CMO zal Ballast leidinggeven aan alle marketingactiviteiten van de verschillende brands die onderdeel uitmaken van de Hypotheek Visie organisatie.

Ballast: "“Als financiële sector is onze focus nu vooral gericht op de hypotheek als instrument voor de verwerving van het eigendom van een woning. Voor de consument is niet het eigendom de issue maar het wonen op zichzelf. Als adviesorganisatie moeten wij ons daarom profileren als specialist op het gebied van wonen en dat is breder dan alleen het item van eigendom. Daarom zullen we in de komende periode ook veel meer naar voren treden met ons andere brand 'Financieel Visie' waarin we de consument gaan helpen om complexe thema’s als Verduurzamen en Overwaarde concreet voor zijn of haar situatie te maken."

Annemiek

Ballast verder: "“Ik geloof sterk in kleinschalig lokaal ondernemerschap. Met ondernemers en medewerkers die zelf onderdeel zijn van de lokale gemeenschap waaraan zij hun diensten leveren. Die ook vijf voor zes met Annemiek het gesprek aangaan over de mogelijkheid om de woning te verduurzamen. Omdat zij ondernemer zijn, maar ook en vooral omdat zij Annemiek kennen uit het plaatselijke verenigingsleven.

"Kleinschalig ondernemerschap is de ideale basis voor vertrouwen tussen klant en leverancier. Tegelijkertijd kan kleinschalig ondernemerschap leiden tot hoge kosten en het onvoldoende kunnen benutten van moderne marketingtechnieken. Binnen onze organisatie streven wij ernaar die twee werelden steeds dichter bij elkaar te brengen: nog beter het lokaal ondernemerschap organiseren en fors investeren in een krachtige centrale ondersteuning met datagedreven marketing. Daar hebben wij al de nodige stappen in gezet en dat gaan wij nu, zonder pauze, versnellen."

Reactie toevoegen

 
Meer over
Maak marketing van iedereen

Maak marketing van iedereen

Partnercontent Turien & Co. Auteur: Marcel Kroon. Veel assurantiekantoren doen marketing er maar een beetje bij. Als het uitkomt. Een gemiste kans als je...

Marketing in mindere tijden

Marketing in mindere tijden

De moeilijke dingen worden makkelijker naarmate je gelooft wat je je allemaal op het nieuws ziet. In tegenstelling tot wat er wordt verteld: de wereld eindigt niet....

Persoonlijke aanpak behoudt zijn kracht

Persoonlijke aanpak behoudt zijn kracht

Inmiddels ben ik een jaar onderweg met het bezoeken van assurantieadviseurs. Een leerzaam jaar. In eerste instantie gaf ik marketingadvies in de breedste zin van...

Overpeinzingen onder de luifel

Overpeinzingen onder de luifel

Net terug van een vakantie in eigen land. Het mooie van vakantie vind ik dat het je de gelegenheid biedt om van een afstandje je dagelijkse beslommeringen te bekijken....

Haakjes genoeg voor advies over cybercrime

Haakjes genoeg voor advies over cybercrime

Stel u bent fietsenmaker. U kan prima rondkomen van uw inkomsten. Die da-len misschien een beetje door de opkomst van online aanbieders, maar met uw service weet...

Marketing is overal,  behalve waar het moet zijn

Marketing is overal, behalve waar het moet zijn

Vroeger had ik best wel moeite met het vak dat ik uitoefen. Marketing werd niet direct als het meest nobele vak gezien. Nog steeds krijgen veel mensen een beetje...

Egmont Philips directeur Marketing DAS

Egmont Philips directeur Marketing DAS

Egmont Philips (43) is per 1 juni benoemd tot directeur Marketing bij DAS. Philips wordt verantwoordelijk voor alle marketing werkzaamheden van de rechstbijstandverzekeraar....

Kleur geven aan verzekeren

Kleur geven aan verzekeren

Professioneel, betrouwbaar, loyaal, effectief, klantbelang centraal, kwaliteit, duidelijk, betrokken, innovatief, integer, gemak, service, efficiënt, klantvriendelijk,...

Van losse post naar  totaalrelatie

Van losse post naar totaalrelatie

Wist u dat mensen in de middeleeuwen in hun hele leven net zoveel communicatie-uitingen op zich afkregen als wij tegenwoordig op één dag? Ik weet...

Eigen portefeuille is een goudmijn

Eigen portefeuille is een goudmijn

Waarom zijn mensen vaak geneigd om dingen buiten hun bereik meer te ambiëren? Persoonlijk herken ik dit maar al te goed. Afgelopen zomer wilde ik het liefst...