Van Bruggen Adviesgroep wordt Van Bruggen
Van Bruggen Adviesgroep start het nieuwe jaar met een rebranding. Uit marktonderzoek is gebleken dat de organisatie een wat ouderwets imago had, terwijl de doelgroep steeds jonger wordt. Daarom verdwijnt het woord ‘Adviesgroep’ en gaat de organisatie verder als ‘Van Bruggen’. Deze naamsverandering maakt deel uit van een bredere strategie om beter in te spelen op de financiële adviesbehoeften en uitdagingen van starters en doorstromers.
De rebranding is niet alleen gericht op jonge woningkopers, maar ook op jonge ondernemers. Nederland kampt met een toenemend tekort aan financieel adviseurs, doordat een groot deel van de beroepsgroep richting pensioen gaat. Jan Thale Haandrikman, directeur van Van Bruggen: “Dit tekort dreigt in de toekomst tot grote gevolgen voor consumenten, die zonder goed en onafhankelijk advies belangrijke financiële kansen missen.” Van Bruggen wil jonge franchisenemers aantrekken voor de regio’s Nijmegen, Bollenstreek, Woerden, Gouda, Alphen aan de Rijn, Tiel en Hoofddorp, en hen ondersteunen bij het opbouwen van een succesvolle financiële adviespraktijk.