Vernieuwd gezondheidsonderzoek voor klanten Reaal AOV

Bloeddrukmeter via Pixabay

Reaal AOV gaat haar klanten als eerste partij het vernieuwde gezondheidsonderzoek van arbodienstverlener Beter aanbieden. Het gezondheidsonderzoek, met de nieuwste inzichten in gezondheid en leefstijl, koppelt een arts, leefstijlcoach of mental-coach aan de uitkomsten. Hiermee zetten klanten snel doelgerichte stappen naar een gezonder leven, aldus Reaal.

Verzekerden met een Reaal AOV mogen zonder extra kosten deelnemen aan ‘Gezondheidswinst’.

Reactie toevoegen

 
Van polis naar preventie: de duurzame toekomst van verzekeren

Van polis naar preventie: de duurzame toekomst van verzekeren

"Tien jaar geleden werd vernieuwing in de verzekeringswereld vooral aangejaagd door de schijnbaar onbegrensde mogelijkheden van technologie. Nu is er een fundamentelere...

Investeren in preventie en klimaatadaptatie

Investeren in preventie en klimaatadaptatie

(Adfiz in Ken je vak! in VVP 1-2024) De noodzaak om te investeren in preventie en klimaatadaptatie neemt toe. Adviseurs kunnen hier een essentiële rol in...

Mobiliteit en schadepreventie horen één te zijn

Mobiliteit en schadepreventie horen één te zijn

Stimuleer bedrijven dat ze hun medewerkers laten zien dat schadepreventie belangrijk is, dat ze de cultuur van veiligheid uitstralen. Dat was een van de tips voor...

TAF introduceert Stress Indicator

TAF introduceert Stress Indicator

TAF Verzekeringen meet voortaan elk kwartaal de mate van stress onder Nederlanders. Michiel Meijer, directeur bij TAF Verzekeringen: "Stress kent vele oorzaken en...

Elektra- en brandveiligheidskeuring verplicht voor veehouderijen

Elektra- en brandveiligheidskeuring verplicht voor veehouderijen

Om het aantal stalbranden dat ontstaat door ondeugdelijke elektra te verlagen en de bewustwording van brandrisico’s in stallen te verhogen, worden de volgende...

NN start campagne 'Maak je plannen waar, dit jaar'

NN start campagne 'Maak je plannen waar, dit jaar'

Om Nederlanders te motiveren in actie te komen, is Nationale-Nederlanden een campagne gestart met als thema 'Maak je plannen waar, dit jaar’. Hiermee spoort...

Vergeet nieuwsbrieven, neem klanten bij de hand

Vergeet nieuwsbrieven, neem klanten bij de hand

(Partner in kennis VKG in katern Veilig Wonen in VVP 6-2023) VKG ging de hele zomer met financieel adviseurs en een preventiespecialist op pad naar particulier...

Zestig procent wil dat zorgverzekeraar helpt gezond te leven

Zestig procent wil dat zorgverzekeraar helpt gezond te leven

De meerderheid van de respondenten (zes op de tien) in a.s.r.-onderzoek verwacht dat haar zorgverzekeraar helpt met een gezonde levensstijl en veerkracht. Ruim drie...

NN geeft bestaande klanten meer tijd om te voldoen aan clausules lithium accu's

NN geeft bestaande klanten meer tijd om te voldoen aan clausules lithium accu's

Na vragen van Adfiz heeft NN heeft aangegeven bestaande klanten meer tijd te gunnen om te voldoen aan de clausules lithium accu's. Adfiz: "Het uitstel is gegeven...

Adviesalerts! Risicobeheer en preventie

Adviesalerts! Risicobeheer en preventie

(Uit katern Risicobeheer en Preventie, VVP 5-2023) Een vast gegeven in VVP-katernen en -specials: Adviesalerts! Met trends en praktijktips. Het Verbond van Verzekeraars...