Volg vanmiddag live de spetterende finale van de Advies Award 2020

Studio

Woon vanmiddag 16.00 uur gratis de spectaculaire live-uitzending bij van de finale van de Advies Award 2020 en bepaal wie zich het komende jaar het meest klantvriendelijke advieskantoor van Nederland mag noemen. De kijkers bepalen de winnaar.

Deze link is uw gratis toegangsbewijs tot de finale van 16.00 tot 17.00 uur. De finalisten zijn: Gabriël Financiële Bescherming, Assurantiekantoor Keijzerwaard en Uiterwijk Winkel.

Juryvoorzitter Astrid Duits presenteert samen met Maureen du Toit (presentatrice, duizendpoot en verbonden als locatiecoördinator aan Lindenhaege) de finaleronde. De drie finalisten geven kort een pitch waarna de kijkers kunnen stemmen op hun favoriete kantoor. Voor de uitslag bekend wordt gemaakt, is er een lezing van Paul Iske, hoogleraar Open Innovatie en Business Venturing aan Maastricht University en directeur en Chief Failure Officer (CFO) van het Instituut voor Briljante Mislukkingen. Inspirerend en een ideale opwarmer voor de bekendmaking van het meest klantvriendelijke advieskantoor van 2020.

De Advies Award wordt mede mogelijk gemaakt door Acura Assuradeuren, Allianz, a.s.r., Building Blocks, DAK, DIAS Software, Lindenhaeghe, Nedasco, Nh1816, SVC Groep, VKG en Voogd & Voogd.

De finale wordt gehouden in de professionele studio’s van First Impression in Tilburg.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Witte Boussen trots op nominatie Advies Award 2021

Witte Boussen trots op nominatie Advies Award 2021

Witte Boussen Assurantiën uit Terneuzen is een van de 36 genomineerden voor de Advies Award 2020. Het advieskantoor behoort tot de top 3 van meest klantvriendelijke...

Ook steeds meer arbodiensten in handen van private-equitypartijen

Ook steeds meer arbodiensten in handen van private-equitypartijen

Net als de financiële adviesmarkt heeft ook de arbodienstverlening financieel nauwelijks of niet te leiden onder de coronacrisis. Ook komen arbodiensten steeds...

Don Risicobeheer trots op nominatie Advies Award

Don Risicobeheer trots op nominatie Advies Award

Don Risicobeheer uit Koudekerke is een van de 36 genomineerden voor de Advies Award 2020. Het advieskantoor behoort tot de top 3 van meest klantvriendelijke advieskantoren...

VVP Academy: Klantgericht verkopen voor niet-verkopers

VVP Academy: Klantgericht verkopen voor niet-verkopers

Klantgericht verkopen is niet een ‘handtekening scoren’, maar het betekent het realiseren van een langdurige relatie met klanten met een duidelijke win-win....

VVP Academy: Nieuwe verdienmodellen ontwikkelen

VVP Academy: Nieuwe verdienmodellen ontwikkelen

De training ‘Nieuwe verdienmodellen ontwikkelen’ behandelt belangrijke trends binnen de markt en geeft concrete handvaten aan adviseurs om nieuwe verdienmodellen...

Waarom vindt jouw klant beleggen ‘eng’? (Blog Lindenhaeghe)

Waarom vindt jouw klant beleggen ‘eng’? (Blog Lindenhaeghe)

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Laatst luisterde ik een podcast van de universiteit van Nederland. De centrale vraag was: waarom hebben we het monster van...

Jury VVP Advies Award 2021: dit zijn de 36 meest klantgerichte kantoren van Nederland

Jury VVP Advies Award 2021: dit zijn de 36 meest klantgerichte kantoren van Nederland

De jury van de VVP Advies Award 2021 heeft de namen bekend gemaakt van de 36 meest klantgerichte advieskantoren van Nederland. Met ondersteuning van maar liefst...

a.s.r. ondertekent Charter Diversiteit

a.s.r. ondertekent Charter Diversiteit

De Raad van Bestuur van a.s.r. heeft het Charter Diversiteit van Diversiteit in Bedrijf ondertekend. In Nederland hebben inmiddels 264 bedrijven het Charter ondertekend. Jos...

Twee derde moet PE-examen(s) nog halen

Twee derde moet PE-examen(s) nog halen

Twee derde van de adviseurs moet het PE-examen of de PE-examens van de PE-periode 2019-2022 nog halen. Dat heeft Lindenhaeghe becijferd. Het opleidings- en exameninstituut:...

VVP Academy: Customer journey mapping

VVP Academy: Customer journey mapping

Hoe creëer je een effectieve en memorabele klantbeleving? Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je...