VVP 5-2021: hoe ontstaat nu écht die killer propositie voor de klant?

VVP 21-5 OS HR VOORPLAT

Cyberverzekeraars stellen hogere eisen, aldus Aon en Klap in het Katern Cyber in VVP 5-2021. In deze nieuwe VVP ook weer veel aandacht voor actief klantbeheer. Martin Holleman (Adfiz) schetst een zevenstappenplan. Het kabinet wil dat ondernemers zich verzekeren tegen overstromingsschade, maar zo simpel is dat volgens de redactie niet. In Ken je vak! weer veel praktijkinfo. Zoals: hoe ontstaat nu écht die killer propositie voor de klant? Uiteraard ontbreekt een terugblik op de uitreiking van de VVP Advies Award 2021 niet. De Vogel Adviesgroep ging met de eer strijken, maar eigenlijk is de Award een beloning voor elke klantgerichte financieel adviseur in Nederland.

Klik HIER voor VVP 5.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Hypothecair Planner maakt klant besluitvaardig

Hypothecair Planner maakt klant besluitvaardig

De kerntaak van Hypothecair Planners is om hun relaties besluitvaardig te maken. Aldus voorzitter Turhan Özgüner tijdens de algemene ledenvergadering van...

VVP 2-2023: een menselijk(er) gezicht

VVP 2-2023: een menselijk(er) gezicht

VVP 2-2023 biedt aansprekende voorbeelden van financieel dienstverleners die de sector juist in deze uitdagende tijden een menselijk(er) gezicht geven. Lees bijvoorbeeld...

Financieel adviseurs maken meer werk van actief klantbeheer

Financieel adviseurs maken meer werk van actief klantbeheer

Financieel adviseurs hebben het afgelopen jaar meer werk gemaakt van actief klantbeheer, zo blijkt uit het tweede onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer....

Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

"Hoe bouw je een duurzame relatie op met je klanten? Hoe verhoog je de intensiteit en het niveau van klantcontacten en hoe creëer je tegelijkertijd een solide...

Financiering van kosten actief klantbeheer moeilijk

Financiering van kosten actief klantbeheer moeilijk

Adviseurs worstelen met de financiering van de kosten van actief klantbeheer, blijkt uit een klankbordgesprek van Lloyds Bank met adviseurs. Een verslag van het...

Doe mee met onderzoek Actief Klantbeheer

Doe mee met onderzoek Actief Klantbeheer

Wilt u weten hoe u ervoor staat op het gebied van actief klantbeheer, ook ten opzichte van uw collega’s, en wilt u meer inzicht? Heeft u uw plan al klaar voor...

Adviesalerts! Business Support

Adviesalerts! Business Support

(Toon Berendsen in VVP 1, 2023) Het is altijd goed om als financieel adviseur naar nieuwe wegen te zoeken. Ook in dit katern Business Support weer een aantal Adviesalerts!. Verduurzaming,...

Kwart inwoners Zuid-Nederland verwacht binnen tien jaar nieuwe watersnoodramp

Kwart inwoners Zuid-Nederland verwacht binnen tien jaar nieuwe watersnoodramp

Bijna een kwart (23 procent) van de inwoners van Zeeland, Noord-Brabant en Limburg verwacht binnen tien jaar een volgende nationale watersnoodramp. Bovendien denkt...

Doorlopende ondersteuning toch adviseren?

Doorlopende ondersteuning toch adviseren?

“Een mogelijke uitkomst is dat het adviseren van consumenten ten aanzien van een lopend financieel product ook daadwerkelijk weer onder de adviesregels...

Adviseurs vergeten bestaande relatie niet

Adviseurs vergeten bestaande relatie niet

Adviseurs laten weten behoorlijk veel tijd te besteden aan het actief beheren van hun bestaande klantenportefeuille. Dat blijkt uit een flitsenquête onder...