VVP Academy: Opleiding Client Officer

VVP Academy white board

Een goed klantcontact was nog nooit zo belangrijk. Met de Opleiding Client Officer ontwikkel je je tot dé medewerker die het verschil gaat maken in het contact met alle klanten (met de focus op hypotheken). In deze ééndaagse opleiding leer je hoe je klanten optimaal bedient.

De Opleiding Client Officer wordt aangeboden door de VVP Academy.

De VVP Academy, een initiatief van VVP, Lindenhaeghe, Beeckestijn, CustomerTalk en C-Profile, biedt een breed palet op elkaar afgestemde trainingen, opleidingen en examens voor de financieel professional van morgen. In de VVP Academy bundelen gerenommeerde opleiders hun krachten om adviseurs te verrijken met inspiratie, kennis en gefundeerd vertrouwen in de toekomst. De VVP Academy, die openstaat voor andere aanbieders, heeft als doel om de adviessector te helpen bij het ontwikkelen van een toekomstbestendig en duurzaam bedrijf.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Zorgplicht of zegewagen?

Zorgplicht of zegewagen?

(Urjan Claassen, C-Profile, over de derde editie van het VVP Ondernemersnetwerk in VVP 5) Wat betekent de zorgplicht nu werkelijk voor advieskantoren, uit welke...

VVP Academy: Datagedreven werken

VVP Academy: Datagedreven werken

Het effectief gebruiken van klantdata gaat niet vanzelf. Dit vergt kennis en inzet van mensen en middelen. De training 'Datagedreven werken' helpt advieskantoren...

VVP Academy: CRM strategie

VVP Academy: CRM strategie

CRM is veel meer dan een systeem. Strategische CRM draait om het leveren van meerwaarde aan klanten en daarmee waarde voor de organisatie. CRM doelstellingen kunnen...

VVP Academy: Opleiding Estate planner

VVP Academy: Opleiding Estate planner

Ben jij financieel adviseur, hypotheekadviseur, echtscheidingsadviseur, financieel planner of fiscalist (particulier gericht) en wil jij jezelf onderscheiden als...

VVP Academy: Efficiënte en effectieve zorgplicht

VVP Academy: Efficiënte en effectieve zorgplicht

Zorgplicht is een belangrijke verantwoordelijkheid van financieel dienstverleners. Ondanks goede intenties kan het goed invullen van zorgplicht in de praktijk toch...

VVP Academy: Schrijven voor online

VVP Academy: Schrijven voor online

Online de aandacht pakken, vasthouden en vervolgens overtuigen lukt pas als je weet hoe mensen kijken, lezen en klikken. In de training 'Schrijven voor online' leer...

VVP Academy: Succesvol netwerken

VVP Academy: Succesvol netwerken

In je mailbox verschijnt een uitnodiging voor de zoveelste netwerkborrel. Eigenlijk moet je gaan, maar je bent absoluut geen liefhebber van zulke events. Want je...

VVP Academy: Van product gedreven naar klant gedreven werken

VVP Academy: Van product gedreven naar klant gedreven werken

De training ‘Van product gedreven naar klant gedreven werken’ gaat in op de vraag “hoe op een effectieve en natuurlijke manier cross-sales kunt...

VVP Academy: Online persuasion

VVP Academy: Online persuasion

Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen...

VVP Academy: NLP in marketing en sales

VVP Academy: NLP in marketing en sales

Psycholoog (en econoom) Daniel Kahneman heeft in zijn onderzoek bewezen dat we 95 procent van de dag onbewust beslissingen maken op basis van onze intuïtie,...