Wat heeft u nodig om klantgerichter te werken?

Klantfocus 2018 event

Wat heeft u nodig om klantgerichter te kunnen werken? Dit en meer vragen we aan het intermediair om te mate van klantgerichtheid te meten en om inzicht te kunnen krijgen in de ondersteuning die nodig is om klantgericht te kunnen werken. Zo wordt gevraagd in hoeverre banken en verzekeraars het intermediair zouden kunnen ondersteunen en wordt gevraagd in hoeverre automatisering en CRM een rol spelen.

Laat uw stem horen en doe mee aan het trendonderzoek 2018. Wie meedoet, krijgt de onderzoeksresultaten toegestuurd.

Het duurt nog geen 10 minuten om de vragenlijst in te vullen. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Adviesbureau Fred de Jong, in samenwerking met SparklingCRM en MCH Consultancy en de reacties worden anoniem verwerkt. Adviseurs kunnen na afloop van het onderzoek het rapport met de belangrijkste uitkomsten ontvangen als zij hun e-mail adres invullen.

Tevens organiseren Adviesbureau Fred de Jong, SparklingCRM, MCH Consultancy en vakblad VVP op 29 mei in Vergader- en Congrescentrum De Schakel in Nijkerk een congres over klantgerichtheid in de intermediaire markt. Tijdens dit congres zullen de resultaten worden gepresenteerd. De onderwerpen uit het trendonderzoek worden vervolgens nader belicht door verschillende sprekers, ieder vanuit hun eigen perspectief. Wie meedoet aan het onderzoek, kan zich met korting aanmelden.

Reactie toevoegen

 
Meer over
De emotionele bankrekening

De emotionele bankrekening

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! in VVP 1-2024) Waar mensen samenkomen, is sprake van een emotionele bankrekening. Net als op een normale bankrekening...

Ken je vak! Klantgerichtheid: de emotionele bankrekening

Ken je vak! Klantgerichtheid: de emotionele bankrekening

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! in VVP 1-2024) Waar mensen samenkomen, is sprake van een emotionele bankrekening. Net als op een normale bankrekening...

Passie met een vleugje humor

Passie met een vleugje humor

(Klantgerichtheid in de praktijk, VVP 1-2024) “We streven er altijd naar om elke klant het gevoel te geven dat hij op dat moment onze enige klant is. Dit...

Van adviseur naar partner

Van adviseur naar partner

(Klantgerichtheid in de praktijk, VVP 1-2024) “Wij laten zien dat het niet alleen draait om advies geven, maar dat je het echte onderscheid kunt maken door...

Laat klanten geen nummer zijn

Laat klanten geen nummer zijn

(Klantgerichtheid in de praktijk, VVP 1-2024) “Klanten zijn geen nummer, we geven ze altijd alle aandacht. En dat geldt zeker voor hen die wat meer hulp...

Mooie grote woorden

Mooie grote woorden

(Mieke Dadema, Soepel, in Ken je vak! in VVP 1-2024) Veel mensen denken dat ik niet van ingewikkelde woorden hou, dat het altijd maar makkelijk moet. Dat is niet...

Wat is hier het klantinzicht?

Wat is hier het klantinzicht?

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! VVP 6-2023) Dit is de belangrijkste vraag voor iedereen die zich bezighoudt met klantverbeteringen of vernieuwingen....

Verbond organiseert event 'De menselijke maat, een must!'

Verbond organiseert event 'De menselijke maat, een must!'

Het Verbond van Verzekeraars organiseert 30 januari het event ‘De menselijke maat: een must!’, waarin wordt ingegaan op de vraag hoe als verzekeraar...

Zonder woorden

Zonder woorden

(Mieke Dadema, Soepel.org, in Ken je vak! VVP 6-2023) Hoe kan ik de verzekeringsstukjes in kleine stapjes aanbieden, met een handleiding die zo is opgebouwd dat...

Klantreis banken legt het af die tegen die van verzekeraars

Klantreis banken legt het af die tegen die van verzekeraars

In een studie van Sia Partners naar de klantreis bij Auto en Inboedel leggen de grote banken het af tegen verzekeraars. Paul Geerts, Associate Partner van Sia Partners:...