Webinar doorlopende klantondersteuning

Webinar laptop bureau via Pixabay

Faster Forward en De Nationale Hypotheekbond verzorgen donderdag 17 februari vanaf 14.00 uur het webinar ‘Invulling geven aan de AFM-principes voor doorlopende klantondersteuning’.

Tijdens het webinar vertellen Erwin Vonk (Customer Relations Manager bij Faster Forward) en Jeroen Oversteegen (directeur bij De Nationale Hypotheekbond) over het belang van doorlopende ondersteuning. Daarnaast laten zij zien hoe invulling te geven aan de principes voor doorlopende ondersteuning die de AFM eind vorig jaar heeft opgesteld. Deze principes zijn: formuleer je ambitie over klantzorg in de beheerfase en bepaal een aanpak, maak duidelijk aan de klant wat hij mag verwachten en wat niet, breng dit in de praktijk en toets, evalueer en verbeter je dienstverlening doorlopend.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)

Begin nu met actief beheer! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem van Helder Beheer zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde...

Doe mee met brancheonderzoek Actief Klantbeheer

Doe mee met brancheonderzoek Actief Klantbeheer

Het is weer tijd voor het jaarlijkse onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer. Nu actueler dan ooit! Laat ook weten waar u tegenaan loopt en wat uw plannen...

Doe mee met onderzoek Actief Klantbeheer

Doe mee met onderzoek Actief Klantbeheer

Wilt u weten hoe u ervoor staat op het gebied van actief klantbeheer, ook ten opzichte van uw collega’s, en wilt u meer inzicht? Heeft u uw plan al klaar voor...

Serie Actief Klantbeheer (8): actief klantbeheer komt op stoom

Serie Actief Klantbeheer (8): actief klantbeheer komt op stoom

"U kent ze wel, dit soort uitspraken: 'Actief beheer vind ik als adviseur echt heel belangrijk, maar ik kom er niet aan toe.' Of: 'Al jaren wordt er over gekletst,...

Serie Actief Klantbeheer (5): meer werkplezier in 2024

Serie Actief Klantbeheer (5): meer werkplezier in 2024

“Het laatste kwartaal van 2023 is voor iedereen een drukke periode. Zaken afronden, nieuwe doelen stellen. Dit is ook een goed moment om stil te staan, achterom...

Periodiek en proactief!  (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)

Periodiek en proactief! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’ gaat...

Serie Actief Klantbeheer (4): voorkomen is beter dan genezen

Serie Actief Klantbeheer (4): voorkomen is beter dan genezen

“Je kent de situatie vast wel; je hebt je klanten geholpen aan hun droomhuis. Ze werken fulltime en beide salarissen zijn meegenomen voor de financiering....

Serie Actief Klantbeheer (3): actieplan nazorg

Serie Actief Klantbeheer (3): actieplan nazorg

"Intermediairs zien allemaal het belang van goede nazorg. Niet alleen omdat er wettelijke richtlijnen voor zijn, maar ook vanuit plichtsbesef en commercieel aspect....

Serie Actief Klantbeheer (2): gedeelde data

Serie Actief Klantbeheer (2): gedeelde data

Actief Klantbeheer gaat nog beter met gedeelde data. Dit betoogt Michiel van der Linde, Commercieel Directeur  FlexFront, in de serie Actief Klantbeheer. "Dat...

Tijd om de mouwen op te stropen

Tijd om de mouwen op te stropen

(Veerle van der Ven en Michiel van Vugt in VVP 3, 2023) In 2022 is de Stichting Actief Klantbeheer opgericht. Een branche initiatief met als uitgangspunt om klantbeheer...