Webinar doorlopende klantondersteuning
Faster Forward en De Nationale Hypotheekbond verzorgen donderdag 17 februari vanaf 14.00 uur het webinar ‘Invulling geven aan de AFM-principes voor doorlopende klantondersteuning’.
Tijdens het webinar vertellen Erwin Vonk (Customer Relations Manager bij Faster Forward) en Jeroen Oversteegen (directeur bij De Nationale Hypotheekbond) over het belang van doorlopende ondersteuning. Daarnaast laten zij zien hoe invulling te geven aan de principes voor doorlopende ondersteuning die de AFM eind vorig jaar heeft opgesteld. Deze principes zijn: formuleer je ambitie over klantzorg in de beheerfase en bepaal een aanpak, maak duidelijk aan de klant wat hij mag verwachten en wat niet, breng dit in de praktijk en toets, evalueer en verbeter je dienstverlening doorlopend.
Reactie toevoegen
Meer over
Serie Actief Klantbeheer (5): meer werkplezier in 2024
“Het laatste kwartaal van 2023 is voor iedereen een drukke periode. Zaken afronden, nieuwe doelen stellen. Dit is ook een goed moment om stil te staan, achterom...
Periodiek en proactief! (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 5)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’ gaat...
Serie Actief Klantbeheer (4): voorkomen is beter dan genezen
“Je kent de situatie vast wel; je hebt je klanten geholpen aan hun droomhuis. Ze werken fulltime en beide salarissen zijn meegenomen voor de financiering....
Serie Actief Klantbeheer (3): actieplan nazorg
"Intermediairs zien allemaal het belang van goede nazorg. Niet alleen omdat er wettelijke richtlijnen voor zijn, maar ook vanuit plichtsbesef en commercieel aspect....
Serie Actief Klantbeheer (2): gedeelde data
Actief Klantbeheer gaat nog beter met gedeelde data. Dit betoogt Michiel van der Linde, Commercieel Directeur FlexFront, in de serie Actief Klantbeheer. "Dat...
Tijd om de mouwen op te stropen
(Veerle van der Ven en Michiel van Vugt in VVP 3, 2023) In 2022 is de Stichting Actief Klantbeheer opgericht. Een branche initiatief met als uitgangspunt om klantbeheer...
Duurzame relaties leveren altijd meer op (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 4)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’...
(Jeroen Oversteegen, Nationale Hypotheekbond, in VVP-special Digitale Innovatie 2023) In de steeds veranderende wereld van de hypotheek-en verzekeringsbranche...
Maak dienstverlening soepeler en flexibeler (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 3)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’...
Nazorg zit in ons DNA (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 2)
Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’...