Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies

Natasja Naron re

Eén van de vijf parallelsessies op de vijfde Dag van het Topadvies wordt gegeven door Natasja Naron, directeur-eigenaar van Gabriël Financiële Bescherming uit Amersfoort. Zij laat in de praktijk zien dat klanten heel graag betalen voor (andersoortig) advies.

Naron is een echte ondernemer die als  geen ander klantgerichtheid weet te verzilveren. Een kijkje in haar keuken is bijzonder leerzaam voor iedere adviseur. Zij laat zien hoe je stappen kunt maken van verzekeringsadvies naar levensadvies, van contact bij calamiteiten naar begeleiding naar een beter leven, van klanten voor even naar klanten voor het leven die graag voor advies betalen. Naron laat al vijftien jaar zien dat klanten graag betalen voor andersoortig advies met hoge rendementen voor klant én kantoor. Een optimale ondernemerservaring, mede mogelijk gemaakt door Nationale-Nederlanden.

Dag van het Topadvies

De vijfde Dag van het Topadvies van VVP staat volledig in het teken van het verzilveren van klantgerichtheid. Onder de titel 'How to be wow!' organiseert VVP deze topdag voor financieel dienstverleners op 11 juni op Landgoed De Horst in Driebergen.

Ondernemer en schrijver Egbert Jan van Bel ('Kloteklanten 3.0') laat u zien hoe u uw onderneming succesvol klantgericht kunt maken.

Uw collega-adviseur George Hoogkamer, eigenaar van Hoogkamer Assurantiën uit Lisse, geeft diep inzicht hoe je als adviseur het rendement van klantgerichtheid kan vergroten. Tips, tools en boerenverstand van een succesvol intermediair.

Onderzoeker Fred de Jong presenteert nieuw onderzoek naar wat consumenten daadwerkelijk verwachten van hun financieel adviseur, hoe adviseurs hierop kunnen inspelen en welke stappen adviseurs op de korte termijn kunnen zetten om hun klantkennis en klantgerichtheid te verzilveren. Mee doen aan dit belangrijke onderzoek voor adviseurs is nog mogelijk, klik HIER.

Overzicht vijf kennissessies

  • Meer rendement uit klantgerichtheid (door Björn Bierhaalder, MCH Consultancy);
  • Meer rendement uit CRM (door Lorenzo Sendar, Teamleader);
  • Meer rendement uit medewerkers (door Astrid van de Bovekamp, AVDB Advies);
  • Meer rendement uit profilering (door Natasja Naron, Gabriël Financiële Bescherming).
  • Meer rendement uit gastvrijheid (door hospitality-expert Esther Reinders)

A(dvies)-factor

Tijdens de middag worden ook de Advies Awards 2019 uitgereikt, toegekend door het VVP Ondernemerspanel aan kantoren met de A(dvies)-factor.

Het belang van het onafhankelijk advieskantoor als baken voor consumenten en ondernemers verdient een podium. Een vakjury, bestaande uit Astrid van de Bovekamp (AVDB Advies), Edwin Bosma (BHB Dullemond), Robin van Beem (Polis Advocaten), Bob Klijn (Herenvest), Richard Meinders (SVC) en Jack Vos (0 entropy), ging op zoek naar adviseurs die het afgelopen jaar een concrete bijdrage hebben geleverd om de adviessector duurzamer, klantvriendelijker en/of innovatiever te maken. De zes juryleden zijn tevens verbonden als vakexpert aan het VVP Ondernemerspanel, de vraagbaak voor het
intermediair. 

De genomineerden voor de Advies Award 2019 zijn:

  • Natasja Naron, Gabriel Financiële Bescherming uit Amersfoort
  • Jacco Kuiper, Kuiper Verzekeringen uit Heerenveen
  • Paul Robbe, Adviesbureau Robbe uit Oosterhout
  • Hans van Klaarbergen, Dominass Assurantiën uit Ochten
  • Peter Taylor Parkins, Taylor Mates uit Oss en Den Bosch
  • Claudia van Swaal, CM Personal Finance uit Goes.

Volgens de Jury zijn dit stuk voor stuk inspirerende voorbeelden voor de adviessector. Op de Dag van het Topadvies laten drie van hen in een korte pitch van maximaal twee minuten zien waarom zij de Advies Award 2019 zouden moeten winnen. Het publiek bepaalt de overall winnaar.

Deze vakdag wordt mede mogelijk gemaakt door DELA, Lindenhaeghe, Nationale-Nederlanden en Scildon.

Meer informatie en aanmelden, klik HIER.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Adviseur Natasja Naron: ga voor genoeg

Adviseur Natasja Naron: ga voor genoeg

“Als je niet weet wat genoeg is, wil je alleen maar meer en heb je altijd tekort. Ga voor genoeg! Als je weet wat genoeg is, ga je echte keuzes maken. Wat...

‘Nooit meer normaal’ thema New Financial Magazine

‘Nooit meer normaal’ thema New Financial Magazine

Nooit meer normaal’ is het thema van de nieuwe editie van het New Financial Magazine, een uitgave van de stichting New Financial Forum. Een hele bijzondere...

'Betekenisvol Financieel Adviseren' in september van start

'Betekenisvol Financieel Adviseren' in september van start

In september gaat het Executive Program 'Betekenisvol Financieel Adviseren' van start, een programma samengesteld door de Erasmus Universiteit Rotterdam en ondergetekende. Als...

Het werk gaat door... Arjan Nollen

Het werk gaat door... Arjan Nollen

Onder de titel 'Het werk gaat door...' brengt VVP in beeld hoe financieel dienstverleners hun werk in deze tijd zo goed mogelijk oppakken. Het biedt inzicht in...

NN geeft tips om cyber criminelen te weren tijdens corona chaos

NN geeft tips om cyber criminelen te weren tijdens corona chaos

"Cybercriminelen maken slim gebruik van de chaos die ontstaat doordat de gebruikelijke communicatiestructuren van bedrijven door de corona-crisis worden doorbroken",...

Veertig overdenkingen over 'geld als middel voor zinvol leven'

Veertig overdenkingen over 'geld als middel voor zinvol leven'

Gabriël Financiële Bescherming en Stichting Encour geven ook dit jaar een 40-dagenkalender uit rond de thematiek van geld. "Toen twee jaar terug deze 40-dagenkalender...

Drie sleutels voor een gelukkig makende werksfeer

Drie sleutels voor een gelukkig makende werksfeer

"Wat zien we over het hoofd als we over werk praten? Flexwerk, vast werk, productiviteitscijfers, leiderschap, burnout, levenslang leren: om de haverklap zijn er...

Drie vacatures bij Gabriël Financiële Bescherming (advertorial)

Drie vacatures bij Gabriël Financiële Bescherming (advertorial)

Gabriël Financiële Bescherming is een bijzonder advieskantoor dat werkt vanuit een duidelijke visie. “We merken vaak dat mensen bij ons komen...

Gabriël introduceert verzekering die meebouwt aan de gemeenschap

Gabriël introduceert verzekering die meebouwt aan de gemeenschap

Gabriël Financiële Bescherming heeft de Gabriël Samen Verzekerd ontwikkeld, een verzekering die teruggrijpt naar de oorsprong van verzekeren: met...

VVP 4: adviseur, verzilver je pole position bij de klant!

VVP 4: adviseur, verzilver je pole position bij de klant!

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken...